středa 8. října 2008

Dr.Haus: Inspektor Gedžit. Wilson: Vážně jsi na CAI...

Speciálně pro Ninuši... Joo Nini, pozorně čti, a't víš jak dopadneš...xDxD Ikdyž v tom asi nebudeš sama, ale na chřipku antibiotika..*nevěřícně kroutí hlavou*

Stručný přehled vývoje medicíny...
○ 2000 let před Kristem: Sněz tenhle kořínek.
○ 1000 po Kristu: Kořínky jsou pohanská pověra. Odříkej tuhle modlitbičku.
○ 1850 po Kristu: Léčba modlitbami je pověra. Vypij tenhle lektvar.
○ 1940 po Kristu: Fuj, ten lektvar je hadí olej. Užívej tyhle tabletky.
○ 1985 po Kristu: Ty tabletky jsou na nic. Ber tahle antibiotika
○ 2000 po Kristu: Antibiotika už nezabírají, bakterie jsou na ně odolné. Sněz tenhle kořínek.


Mňo nic bobaní...jdu ještě mrknout, kde jsem skončila v soumraku..a pak chrupkáát...Včera jsem šla pozdě a myslela jsem,že se nevyhrabu...božee strašný...*cítí jak umírá...xD*

Jo a vtípek,ze kterýho jsem teda nemohla...xDxD Nenechte se odradit jeho dýlkou...:))


Čtyři přátelé vyrazili hrát golf. Jeden se zdržel v klubu a tak ti ostatní šli napřed a vyprávěli si o osudech svých dětí:
"Můj syn si udělal docela jméno ve stavebnictví. Začal jako tesař a vypracoval se, teď má vlastní stavební firmu. Je tak úspěšný, že loni dokonce daroval svému příteli kompletní nový barák."
Druhý se přidává:
"To můj synek začínal jako prodejce aut a teď je spoluvlastníkem celé sítě prodejen a vydělává tolik, že k vánocům dal kamarádovi nejnovější model Lincolna."
Třetí pak vypráví o synovi, který se stal burzovním obchodníkem a teď dělá takové obchody, že si mohl dovolit věnovat jednomu svému kamarádovi portfolio nejlepších akcií za dva milióny.
Když konečně dorazil čvrtý hráč, jeden mu říká, že si povídali o úspěších svých dětí a ptá se, jak si vedl jeho syn. Tak on tedy začne:
"No, víte, abych pravdu řekl, nejsem nějak potěšen životní cestou svého syna. Už čtrnáct let dělá kadeřníka, a jak jsem nedávno zjistil, je homosexuál. Ale na druhou stranu je asi docela dobrej, protože jeho poslední tři partneři mu věnovali barák, auto a balík akcií."

Tak brou noc a krásné sny...

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat