neděle 12. října 2008

Uta Kata, aneb když vydržet, tak dokonce..!!

Saktra tohle anime mě docela dostalo. Začalo to tak nevinně..(Hiroko narazila na video, kde se k sobě moc tulili dva účastníci) A pak už to jelo, zjištování kolik to má epizod a o čem to zhruba je, co se tam objevuje. Teď spokojeně vrním. Dokoukala jsem to celýý...Sice na Ty "Kyáá" scénky jsem si musela počkat do posledních dvou dílů... Ale vydrželá jsem to.
Opening a Ending jsem si zamilovala. Jsou dokonalý a poslouchala jsem je pokaždý. A to je prosím pěkně zpívá ženská...*diví se sama sobě*
Jinaaak vřele doporučuji. Chvílemi jsem sice tohle či tuto osobu vražila, ale jinak je miluju všechny. Dokonce i tu potvoru Sayu-san... Mám ji zafixovanou jako zíporáka a přitom nejní zase tak strašná...

No...tak jo...Hiroko se dekuje páč jí zase vyhrožují...^^ Ještě jsem přidám to videjko na který jsem se tak chytla a Opena s Endem...^^
Tak pac a pusu a krásný snyy...
Hiroko von Rabersdorf

Opening

Ending

A to video Kai&Sei..^^

Žádné komentáře:

Okomentovat