neděle 7. září 2008

Ahojky, lidi..:)

Zdravíčko...
Dosti dlouho jsem nic nepřidávala a zatím to nemám zaste tak moc v plánu, plně věřím Alee-chan...
Lidi nemám tady na to moc náladu, jsem s nervama dosti v háji...rodinná tragédie...nechci o tom
mluvit, zatím...
Navíc dneska tady byla babička , kvůli mejm narozkám..a když to mamce říkala tak brečela, takže super..Ale pak už to bylo docela dobrý jenže...
Navíc jsem si založila takovej maličkej deníček/internetovej/ a většinou když něco píšu tak tam..,ale nebjte tady na to nehodlám zapomenout, jen si dám maličkou pauzu a pak se zase začnu aktivně zapojovat do života našeho blogu...a trošku ho chci překopat...xD Nejspíš to bude na dýl..uvidíme...
Tak se zatímm mějte krásně..,jinak mám rozepsanou povídku takže možná budete mít co číst...:)) Možná...x)) Snad ji nesmažu..:) Mám rozepsanejch spoustu začátků,tak uvidíme..:)
No nic mějte se fanfárově, a rozhodně líp než já....
Pac a pusu...
Hiroko von Rabersdorf
PS: Tohle vám musím ukázat...xD Objevila jsem to u jedný části mangy Loveless a dost dlouho jsem na to koukala než mi došlo, co na tom obrázku je a jak "zvláštně" to vypadá...xD
BTW: ELO-CHAAAN UŠI A OCÁSEK SLEDUJ TO...XD

Žádné komentáře:

Okomentovat