neděle 21. září 2008

Andy kouše..xD


Hiroko za nic nemůže, nee Hiroko Andýska nerozdováděla..xD *Kontroluje si svoje požraný ruce*

My tak nějak byli u teťulky a oni si pořídili Kokříka Andyho, je to ještě malí a dá se to tahat a kouše to a jak se to dá tahat, tak to Hiroko prostě musí tahat...*vzpomíná na všechny svoje ubohý kočky a Bertíčka,když byl mrňavej*

Lidii já miluju zvířátká a chci kočku a papouška a chci hada....A chci ještě rybičky....*dostala záchvat*


Jsem dosti unavená, trošku jsem cvičila a bolí mě snad všechny svaly a dokonce i ty o kterých jsem ani nevěděla že je vůbec mám..(Třeba svaly okolo páteře) bolí mě všechno...a to musím zejtra cvičit zase, asi jsem masochista, ale když mě ty svaly bolej mám dobrej pocit...xD Dneska jsem dobrovolně běhala schody..(u babičky v paneláku..xD) To Karate mě zničí...*už to vidí*

Jinak doufám,že vás svejma "králíkama" nějak nevylekám...ale já tu písničku žeru...Původně jsem sem chtěla dát Landovo "Vlkodlaci",ale radši jsem si to rozmyslela, páč vím,kolika z vás by se to nelíbilo...xDxD Proti Králíkům snad nic nemáte...*nedůvěřivě se rozhlíží*

Mňo nic tak snad přidám,ještě tak jeden článek a valím pod s prchu a do pelíšku, bolí mě bříško, znáte to ty "naše" problémy...*musí si prostě postěžvat*

A jinak Elííí než na to zapomenu, čovečeee díky za tipa, chlape..xD

Hiroko-chan a spol.xD

Žádné komentáře:

Okomentovat