sobota 20. září 2008

První tréning, první bolesti...Ale je to na dobrý cestěěěě...

Konichi Wa mina...

Mám toho plný brejle a to to byli jenom dvě hodiny, pffff... Náš Sensei je vážně mistr...Dokáže do cvičení vložit historky s děckama..(Ti parchanti,ani plácnout je nemůžete,teda tyhle můžu ty jsou moje..xD) a tak podobně...^^
Docela jsem si to užila,ikdyž mě teď bolí klouby na rukou a koleno...a to přitom pořád tvrdil jak na kolena (a lokty..xD) musíme dávat pozor, páčč jsou důležitý, nu což alpa to spravý...
Jinak nám říkal základy co to znamená Jame, Džodan, Čudan, Gedan a tak podobně,ale Hiroko si teď hledala nějakej slovníček a tohle zjištění ji pobavilo...(málem se zadusila čajem..xD)
  

UKE - kryt, obránce

Mwaháá,to si budu poamatovat, prostě je to opak Yaoistickýho Ukeho...xDXD
Jen tam mimochodem máme dva Mistry a tož jeden má černý pás..(ten nás měl dnes) a v úterek nás má na starosti je kolega..xD a ten má fialový pás, takže myslím,že jsme v dobrých rukou...xD
Nejlepší dnes bylo (když jsme tam přišli) Tak prej,že se můžem převlíct ve vedlejší šatně,ale tam
se většinou holky převlíkaj s klukama..(už to máme ozkoušený,je to mnohem zábavnější, ehm...myslím,že večír bude o čem přemejšlet..xD) a pěkně kecal, páč jediný holky co tam jsou jsme my se ségrou (a jeho mrňavá dcerka,ale tý je to evidentě jedno,tak mě taky..xDD)
Jinak je nás málo..(My se ségrou, tři s bílým pásem a jeden s hnědým pásem..) a prej máme verbovat...Takže lidi Šumperk úterky ( 16-18 ) a pátky ( 17-19 ) 6.základní škola malá tělocvična (naše úterní a páteční Dódžó..xDxD)
Myslím,že to bude docela sranda a už se těším na lekci s druhým mistrem... Budu muset tréénovat aspoň hodinu denně, kliky, sedy lehy, až je mi špatně,ale co...musím něco dělat ne...xDxD
Hiroko-chan aa spol.

Žádné komentáře:

Okomentovat