pátek 12. září 2008

Uke kam se podíváš..??

Ahojdaa...*má docela dobrou náladu...xD*

Tomu byste nevěřili co se mi včeráá stalo..*kření se*
Končili jsme o třičtvrtě na tři /dříív../ a já spěchala za mamkou, brala mě na skútříku,aby nemusela busem../ikdyž se jí moc čekat nechtělo,nakonec nezklamala/.. Naskočila jsem..(no naskočila, mám docela problém v riflích přehodit nohu přes tu potvoru...xD ale zvládla jsem to..xD) a už jsme frčeli...
Jeli jsme tak 500 metrů a Hiroko se rozhlížela na levo napravo, kochala se krásou Šumperka /ve směru na Hrabišín..xD/ a najednou co nevidí...xD
Klučina - bágl na zádech a na báglu velkejma bílejma písmenama UKE ...^^ Ten už byl prostě zaškatulkovanej no..xD A kdyby ten kluk vedle něj měl batoh přísahala bych, že na něm bylo napsáno Seme, naštětstí batoh neměl...xDxD
Ten batoh chci takyy...^○^
Mňo nic lidi, v sobotu se neukážu a dneska jak to bude nevím...včera byl taťka dost vzteklej../nevím proč, jen jsem si zapla kompl a už štěkal a ségra na koplu byla taky a nic...to bylo ticho..*vzdechne*
Tak já páádím....
Mějte se krásně, užívejte víkendu... *chuu*
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat