sobota 20. února 2010

"Koukej jak jsou ti Rusi dobří." -- "Nee, dědo, proč's mi neřek, že už jsou tance!"

<--- Tohle mě jakože FAKT dostalo..xDD Remusi...xD Nee..^^

Včera jsme koukali na curling, s tím, že ve dvě si natočím tance. Nevydržela jsem se dívat, tak, že si půjdu chvilku schrupnout. Ta chvilka se mi protáhla až do devíti do rána. Nee..xDD Tak prý natočím si to odpoledne, jo to určitě..Sakra. Takže povinné tance vynecháme. ..:)
Zítra se jede bruslit..*těší se jak malej harant, anoo..* Akorát je tedy neděle, to se mi moc nelíbí, prádniny mi vyhovovaly..*culí se*
Jsem trošku v depresi..*toho je hodněě..*, ale zároveň je mi bezva.. Celej den se ségrou řveme "Whatzzz upp..!!..xD" a pak ty pozdravy s Týnuší..(sestřenka)..^^ Já mám svoji rodinu moc ráda..a kor,když se dostaneme do fáze, kdy se nedá klidně nadechnout..^^
Co se povídky týče. Už jsem to říkala v komentu pro Niniel (Nini, pokud říkám Niniel, nemyslím tím, že bych ti nechtěla říkat Nini, ale čím dýl si to opakuju tím víc mě to fascinuje, je to prostě nádherná přezdívka..^^), z toho konce, který mám teď mám špatný pocit, takže buď celá povídka dostane celkove další krátkou sérii a nebo..(což beru jako hlavní) bude prostě dělší než původně měla být..:)
Tak fajn, jdu na další pokračování, chci to dopsat, abych mohla pohnout s dalšími projekty..:)
Zatím pac a pusu.. Ahaaa...
Mimochodem.. Začíná mě děsit DR. House.. Je mi Grega děsně líto, ale o to víc je mi líto Wilsona, ale říct Gragorymu něco takového..*praštila hlavou do stolu* a ještě se u toho takle tvářit.. Jamesi, já tě mám ráda, moc, ale tohle bolelo...x) *kňučí*
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat