čtvrtek 18. února 2010

"Rozhodl jsem se, že budu žít věčně, a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo."

Já nevím, prostě mám dneska chuť mluvit o své děsivé pubertě. Může za to Ruki..*vždycky je na koho to svýst* Takže..
Když jsem byla ještě malé babátko všechno bylo bezva, žádné starosti, dokonce i najíst mi dali.. Dobře dobře..xD Tak takhle ne, chtěla jsem mluvit a své depresivní pubertě.. Zachraňovat životy bolí..^^ Ale jsem ráda, že jsem to zvládla...:) Tak a dost, já budu v klidu..Nejsem žádný depresňák..^^ Ale jak říkám, za všechno může Ruki, protože on pláče.. a pak ty jeho šatky..,chci vědět, jstli pod nimi něco má, jenomže on si vždycky stoupne tak šikovně..chjo..tak nic nebude..*zklamaná*
Jenom jsem Vás chtěla informovat o Tulící. Včera jsem měla dost vážnou debatu. A rozhodla jsem se ten původní konec poopravit. Takže teď se tomu teoreticky dá říkat "Happy end" ikdyž ZASE až tak happy nebude..:) Takže v podstatě to dopadně podle mě, ale pro Vás dobře..:) A překvapivě mám z tohoto konce větší radost, než z původního. Taky jsem se dneska vrhla na psaní a díky tomu budou díly přibývat ob dva popřípadě tři dny, jak mi to výjde...:) Takže další díl nakonec přibyde v pátek..(pokud se tedy nezabiju nalyžích, ten divnej pocit, mě pronásleduje pořád. dokonce se mi zdálo, že jsem byla nemocná a nešla do školy..xD)
A ještě jedno info..^^ Mám další povídku. Jmenuje se "Malý velký" Původně pracovní název, ale nakonec tak i zůstane..*kření se* Je o ničem..Takže je jen na vás, jestli ji budete chtít číst..:D No to má ještě čas, zveřejňovat ji začnu až po Tulící..^^.. A pak, možná si vzpomínáte na "Soumrak". Pokud ano i zde se začíná něco dít..:) a pokud kluci budou i nadále takhle akční čekám, že ji brzy dopíšu..:)
Uch..:) no nic..^^ Musím se jít připravit, jdu bruslit..^^ Doufám, že to přežiju..^^ Ale já si na bruslích celkem věřím..^^ Tak se zatím mějte prostě krásně..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat