úterý 16. února 2010

Ritsukaa~~~

Ráno jsem vstávala ve dvě, abych mohla koukat na krasobruslení. Bylo to trošičku zklamání, tak nějak jsem čekala víc. Těch pádů bylo hrozně moc. No každopádně se mi líbili francouzi, jejich program byl nádhernej a pak číňani, jsou to dříči a na jejich jízdách to bylo vidět. Strašně mě fascinovali rusové v krátkém programu, ale teď to pokonili. Yuko dvakrát spadla..(a narazila si packu)..taky mě hrozně fascinuje, že Yuko je vlastně japonka a jezdí za Rusko. No tak..:) Nevadí, každopádně se mi líbí..je roztomilá..^^
A teď..! Původně jsem sem chtěla plácnout další část tulící povídky, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Není tak dobrá, te začátek ano, ale konec ztrácí, takže se na to ještě mrknu a možná večer..:) Měla jsem záchvat..^^ Staré závislosti nerezaví a já se Loveless tématiky jen tak nepouštím, takže jim věnuju další článek..^^ (Absolutní většina těch obrázků je z Deviantu, ale netuším už od koho, což je věc, která mě mrzí..)
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat