úterý 24. ledna 2012

Kočičkování

To jsme si takhle udělali něco jako elitářskou Vánoční vílu. Vyměnili jsme tričko, co Law hrozně chtěl, ale bylo mu veliký, za spoustu věcí a jednou z nich byla i kočičí čepička.

Byla to hrozně velká legrace. Totiž, Law má oproti ostatním BJD extrémně malou hlavičku, ale on je celý takový droboučký (každopádně si to může dovolit, když je princ a má za zadkem komando rytířů nebo jiných strážců) a čepičku Elo udělala podle Louise (který je ještě ke všemu o kousek větší). Lawri vypadá trošku jakoby tu čepku někomu ukradl, ale sluší mu. Vypadá v ní ještě víc koťátkovsky než normálně (a to i přesto, že se cítí být spíše štěňátkem, ale za moje kočičkování se překvapivě nezlobí ^^). Někdo mi tvrdil, že "nevypadá až tak velká". Ano, možná nevypadá, ale kdyby se Vavřinec hodně snažil nacpe svoji hlavu do té čepice dvakrát.
Omlouvám se za tu nekvalitu fotek, ale bohužel s tou svojí kraksnou nic lepšího asi nevykouzlím. Třeba až přijedu domů, tak si s Lawrim trochu pohrajeme.
Mimochodem na fotkách si můžete všimnout i Vavřinečkova dalšího dárku a to šálku, který má údajně stejný s Louisem (jooo, tváří se tak!). Hm, Lawr ho odmítá sundat, líbí se mu extrémně. ^^ Achjo, potřebuji peníze na pruhovaný tričko! A nebo, pruhovaný tričko! XD


Trošku se mi to světlo zvrtlo tady..:-D

11 komentářů:

  1. Ó! Óóóó! :-) Ten je ale roztomilý!

    Mimochodem, Hiroko, díky tvému nenápadnému překlepu jsem na fotkách hledal místo šátku šálek. :-) Ale protože jsem si fotky prohlédl ještě před přečtením článku a šátek mě zaujal hned, tak jsem se po šálku nepídil moc dlouho.

    OdpovědětVymazat
  2. Princ se culí a moc děkuje (má mnohem radši lichotky od okolí než ode mně. Pche..).

    Jé, ale to není překlep. Já jsem chtěla udělat zrobnělinu od "šály", takže "šálek". hahaha. Jestli to ve slovníku není, vůbec mě to nerozptyluje. (Uhm, miluju český jazyk, dají se v něm dělat takový věci! ^________^)

    OdpovědětVymazat
  3. Víš, ale ta druhá fotka by mohla být tak pěkná, kdybys měla v rukou o trochu lepší foťák.

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla by. Mám v telefonu další asi deset "mohli by být hezký" fotek. Ale i tak je mám ráda (hlavně, protože že Vavřinec držel a vůbec se mu nechtělo padat z parapetu ani do mezery mezi topením a stolem..:D). Třeba jednou fakt budou. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Božínku, to je taková krása! A tu čepičku (i šálku) teda Lawrimu rozhodně závidím! Už vím co - až se znovu narodím, tak chci být BJD u Hiroko:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ..Sebastiane, to mě moc těší. A pokud ti nevadí oblékání stylu "ouškatá čepice, šál, podkolenky a nic víc" určitě si tě někdy pořídím, případně doporučuji vlísta se ke slečně Elo, která má tohle všechno na svědomí...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ty čepičky každopádně vypadají tak hezky, že by Elo mohla popřemýšlet o jejich prodeji. Já umět něco takového... tak už je mám na Etsy. :-) Ale jsem dobrý (snad) jen ve špercích.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, Elo je tak vůbec šikovná..*těším se až mi od ní příjde e-mail, co že ji tady pomlouvám..XD*.. Hm, mám ji tu i v menu, Elo vlastní Louis. A odkaz na Livejournal je tam Louis Dami Elo-chan..(čistě pro zajímavost, ale na Louise já dělám reklamu ráda..:-)
    Ale tvoje šperky jsou vážně! Máš už je na Etsy? XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekám, až mi na PayPal přijde těch zkušebních 30 Kč, co jsem si tam poslal, abych věděl, že převod peněz opravdu funguje. :-) Ale z karty se mi podařilo včera zaplatit (bylo to vážně super-rychlé a super-jednoduché), takže kdyby něco, budu využívat jen tento způsob. Dál si musím udělat nějaký banner pro svůj obchod, neb jsem to zadal jako zakázku jisté osobě a výsledek mě neuspokojil (co si neuděláš sám, nemáš). A pak ještě vymyslet nějaký ten žblebt na úvod. Určitě se tam zmíním o Psisku, protože po něm je celý obchod pojmenovaný, že. :-) No je toho hodně. Kdybych byl takový velikán jako třeba Svarowski, tak mám na tyhle věci lidi. Ale ono je možná lepší spravovat si finance sám. Aspoň tě tvůj vykutálený zaměstnanec nepřipraví nějakým fíglem o peníze. :-)

      Vymazat