neděle 15. ledna 2012

Ouran..

...aneb, jak pořád dělám všechno proto, abych se nemusela učit... (a to si ještě rozmyslím, zda Vás ušetřím nadšeného kvíkání na téma Twiggy Ramirez a rozmazaná rtěnkááááá...^^")
Ouran High School Host Club, je úplně nejpůvodněji manga o x-dílech (nechci lhát, ale asi je jich 18). Později přiblblá animovaná komedie o 12 dílech.., kterou možná znáte. Byl to takový malý fenomén. Pravda nic jako Naruto a jemu podobné, ale přece. A navíc ten nakažlivý opening, který dokázal přetočit je necitlivej člověk..(já jsem to dokázala asi dvakrát...:-D)..a bylo to jako.. "Kiss, kiss...*brouká si*" asi takhle...


....a teď je to "dorama" o 11 dílech.

Místo, abych se učila o chemickém složení atmosféry (což je mimochodem prý oblíbená otázka), zkoukla jsem TOHLE. A... hm. Je to tak blbý, tak přehnaný, tak trapný, že je to až vtipný. Sice jsem se u toho nelámala v pase tak jako u anime, ale i tak si myslím, že to nebylo zase až tak špatný a nebo ne až TAK špatný, jak píšou lidi v těch třech komentářích na CSFD (ale s tím hodnocením 62%, vcelku souhlasím dala bych maximálně tak 70%...)
Hm, nebudu vám říkat, že je to o chudé dívce, Haruhi, co dostala stýpko na školu pro bohaté, zničila vázu a tím, že hostuje ji splácí. Najde si kamarády mezi pracháčema, co nikdy nebyli v supermarketu a nepili instantní kávu.. a více méně mezi nimi trpí, i když je má asi ráda.. Protože pokud jste to viděli nebo máte o nějakém Ouranu podvědomí, určitě to víte...:-)
A teď k tomu, co si o tom myslím já..
Úplně vpravo je Nekozawa, který si doramkem (i anime) jen tak proplouvá, nehostuje, má strach ze světla a někde v podzemí Ouranské střední vede klub černé magie.. (a jeho ségra je úplně božská malá zvrhlá holka..xD) A zleva Mori, Honey,Kjoja, Haruhi, Tamaki, dvojčata (Kaoru a Hikaru) a Nekozawa.
Musím přiznat, že Tamaki mě celou dobu nehorázně iritoval, ten kluk je prostě divnej a to ucho, co mu lezlo z vlasů... Grrr... Myslela jsem si, že si na to zvyknu, ale nezvykla. Nejlepší z klubu byl Honey-sempai. Kde toho kluka vyhrabali fakt nevím, ale byl Honey! ..^^ Ani dvojčata nebyli špatní, ale to ze mě možná mluví to moje yaoistycký já. (I když jsem je ze začátku podezřívala, že nejsou dvojčata... a vlastně je podezřívám doteď...XD Sice nevím, kterej byl Kaoru a který Hikaru..(zbytečná informace, nechala jsem si místo na detaily o gregoriánském a egyptském kalendáři..xD), ale myslím, že by je šlo rozeznat..)
Moje nejoblíbenější postava je Haruhin táta. Haruhin táta je transvestita. Já nevím, má asi zvláštní charisma, ale byl dokonalej. Všechny scény s taťkou jsem prokňučela nadšením...^^
Ranka-chan, Haruhin taťka..:-)
Snažila jsem se sehnat jména těch herců (a zjistit tak i pokrevní příbuznost Hitachinů), ale nějak jsem nebyla úspěšná. Co se hodnoty tohoto počinu týče. Nemá to žádnou hodnotu, ale co taky čekat od komedie. Má Vás to pobavit, ne dohnat k sebevraždě. Což mi připomíná, že jsem si stáhla ten film (jsem doma, musím toho využít..xD) "Srdce je zrádná děvka", tak dám ještě vědět, jestli je to fakt taková hrůza..(a když nedám, tak se na to nedívejte a přijďte mi položit kytičku na hrob...hm, pokud teda neudělám tu zkoušku z bioklimatologie..)

Řeknu to asi takhle. Pokud nevíte co s víkendem, všechno, co jste chtěli vidět a přečíst jste přečetli a viděli a nemáte co dělat, podívejte se na to. Má to víc světlých a vtipných scén, než těch vyloženě trapnejch a přehnanejch. A za pohled na Ranku-chan a svlečený dvojčata to stojí. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat