sobota 21. ledna 2012

Lepící papírky..

..nevím jak vy, ale já bez nich téměř neexistuju (to, že je teď nemám znamená, že mám hromadu papírů, který ale ztratím, protože si je nemůžu přilípnout k noťasu..T__T).
Náhodou jsem na tenhle kraťoučkej film narazila při hledání úplně něčeho jiného (konkrétně krátký film "Smlouva s ďáblem", kde si štěkne i Marylin..A úplně to tam celý zabije..:D).

Tahle věcička se jmenuje "Óda na lepící papírky" a vznikla k 30. výročí jejich vytvoření.
Je to hrozně miloučká věc. A absolutně nechápu, co maj lidi proti, že ji na CSFD hodnotí jen 64%. CSFD je fakt na prd. Až dojedu domů stáhnu si Shortbus.

Lepící papírky. Yeey..!

2 komentáře:

  1. Milá Hiroko, moc díky za báječný tip! Je to úžasný filmeček - už jsem ho sjel 2x (a určitě ne naposled!) a od té doby se tu u nad klávesnicí pořád na své papírky usmívám... A že jich tu mám! :-). Miláčci moji, co bych si bez nich počal!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám své papírky taky moc ráda, ale vůbec bych neřekla, že už jsou tu s námi 30 let. To už je pěkná doba. :-)

    OdpovědětVymazat