neděle 19. dubna 2009

Chii..~~

*spokojeně září* Já už Vím jaký zvířátko chci.. Teda jako domů..^^
My dneska byli u tetky a oni si pořídili chameleona (ona je to vlastně chameleonice) a tak jsem ji měla v tlapkách a ona na mě chrupkala a to je tak straaaaaaaašně roztomilý a když se Vás to těma pacičkama tak držííí... *vzdychla* Já bych takovou příšerku strašně chtěla..(a nebo ještě hada, prosím, prosíím..), ale bylo by to těžký.. Já mám spoustu práce se školou..(ikdyž jako to by nebyl zase až tak problém..) a navíc taková příšerka stojí minimálně osm stovek.. Huuch..,ale stejně noo.. *kření se* Je to krásný..:)

Jinak jsem Vám přošla ještě něco ukázat, ono už je to strašně dávno, ale prostě..
Jistě víte, že spousta "úžasných/ televizních show vznikla v Japonsku, japonsi jsou na takovýhla "ptákoviny" fakt machři. No a já jsem tak před měsícem díky tátovímu popudu našla přesně jednu tule show.. Říkají tomu Human tetris.. Je to masakr a smát se u toho člověk prostě musí..xDD Takže Vám to jenom doporučuju.. Pro zasmání skvělí...
Kolikrát si říkám, proč něco takhle akčního není i u nás..xD (Ikdyž v Rusku to bylo celkem nudný..ti lidi pro to neměli takovej ten zápal..)

S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat