čtvrtek 30. dubna 2009

*praštila hlavou do klávesnice rozhodnu už se nikdy nezvednout*

Když se daří..
Náročnej den, může za to ten náročnej den.. Jasně, aspoň mám výmluvu. Všechno je přece v pohodě, čím bych se měla trápit, hm..
Já chci maminku, už týden jsem ji neviděla. (Petra mi říká "mami", praštit ji!) Chci, aby všechno bylo v pohodě, aby zase měla svůj teplej pelíšek a pocit bezpečí, pocit, že Vás má někdo rád.. Aaa..to máme v rodině, toho se nezbavím, svýho budoucího přítele nejspíš pomysleně "udusím", ale já se umím ovládat! *zvedla hlavu*
Chtěla jsem jen.. Nee, já nic enchci, ani smajla nemám chuť udělat.. Takže jen pár věcí..
Od včerejška je blog můj. Jenom můj..*vzdychla* Možná, že to tak bude lepší, aa pokud Alee nemáte dost pak tady.. Ayane
No a díky tomu budou možná nějaký menší, větší úpravy ještě uvidím...
Chjo..posrala jsem matiku, mam všechno jenom ty pitomý výsledky..a ještě tohle toto..
Já asi fakt vstávala levou..
No nic, seminární práce mi nedá pokuj...Tak zatím..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat