čtvrtek 2. dubna 2009

Vrchol inteligence..~~

Chjo... Lali mi zadala tak složitý úkol.. a já s tím nemůžu hnout ať přemýšlím, jak přemýšlím, prostě to nejde.. Ale hlavně, že jsem přišla na vlastní povídky.. *vzdychla* Ale o tom jsem mluvit nechtěla, dokonce jsem si ani nepřišla stěžovat na to, že ZÍTRA JDU DO ŠKOLY.. *neví jestli se má těšit*
Víte my v sobotu byli u babičky.. (ona dělá totiž obrovskou přestavbu ložnice a našeho "kamrlíku" a naši pomáhali) a koukali na filmy (Zrcadla *zahrabala se pod peřinu* HP5, Danny the Dog *český překlad se jí nelíbí* -tam hraje Lee a Freeman a prostě, strašně krásnej film, Ong Bak I., Ong Bak II. a pak jsem si vymrčela ještě čtyři díly Sebastianovy dokonalosti.. *netuší okud chytla nadšení pro tohle anime, ale Ciel v šateeeech...*) a přitom jsme se stihli ještě navzájem pokoušet..(oni tam byli jěště bratránek se sestřenkou) plivat po sobě plastový cosi nebo to plastový cosi trhat na miniaturní kousíčky.. A pak to tak nějak přišlo.. Sestřenka na mě: "Mě nikdo nepíše." a já: "Dyť mě taky ne." A ona se zašklebila: "Šuli,tak já ti napíšu." (neptejte se, kde jsem přišla k tý přezdívce, každopádně jsem Šulinek 1. *tlemí se*) No a pak jsme seděli vedle sebe a Esemeskovali jsme si, přičemž ty SMSky vypadali asi takhle. "Bože Šuli,kde jsi já tě nevidím!" -- "Já nejsem Šulínek, jsem Harry Potter a mám na sobě neviditelnej plášť!" -- "Já wím Šuli, ty jsi zase zdrhla zblázince viď." -- "Já jsem Harry Potter!"... A my seděli vedle sebe..!! *tlemí se*

To snad...My už prostě byli tak zpitomnělí, tím vším trháním toho plastovýho čehosi...xD Ale coo..^^ Veselý příběh na dobrou noc..^^ Ale já byla taková nemocná, takže mě to možná i omlouvá, ne?.. *nadějně se rozhlíží kolem se*

Nooo nic...^○^ Jdu se nad sebou zamyslet, ikdyž to nejspíš nebude k ničemu...
Mám Vás všeechny strašně ráda... (Jmenovitě radši ne, aleee... Niniii...,Elooo... *skočí jim kolem krku a nedá se odtrhnout ani zuřící Dahak* To jsou moji CHLAPY!)
S láskou...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat