úterý 21. dubna 2009

Jedna+ Jedna = ?.. *kření se*

Dobře, nadpis jsem vymyslela. *je na sebe pyšná po tom co se praštila do hlavy*
Ještě než budu mluvit k obrázkům si musím postěžovat. Ja sé řízka o bambus (nebo co to je za tyčku) my jsme se s tím mlátili a mečovali (s taťkou..xD) a jak tam pak byli ty ostrý konce tak mě to nedalo, noo.. *nervózně se škrábe* Ale oni by mě klidně nechali vykrvácet! *zděšená* No dobře, tak už jedem..

Už si pár dní (Asi měsíc..xD) shromažďuju nějaký pěkný dvojičky no a právě teď ppřišel čas ukázat mé úlovky světu. Jako první Vám ukážu můj -momentálně- nejoblíbenější. Je prostě úúúžasnej.. *nadšeně tleská a kření se jak mrně s lízátkem* Ale musím říct, že jsem ho sporstě ukradla u Gaary-chan! -Ikdyž ono tam bude asi víc ukradenejch od Gaary, Gomeee..^^"- Takže se omlouvám a přidávám zrojík, s prosbou: "Neukosni mi hlavu, prosím!?" (Ostatní si nepamatuju takže to moc neřeším, ale kdyby něco, tak se klidně ozvěte..^__^)
Takže přeju příjemný pokoukáníčko.. (Btww, ten POSLEDNÍ!! Je taky úplně..!!)
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat