sobota 4. dubna 2009

Kde je..?!

Je to pitomost, totální, ale mě to napadlo po díle s Yamatou! (Když sledovala, že jí mizí jméno.) No a.. takhle to dopadlo. *tlemí se* Původně to Ritsukovo jméno mělo být úplně na jiné části jeho těla (levé lopatce), ale pak se mi to při psaní nějak zvrtlo. *zubí se*
A chci to věnovat Elo, tentokrát je to pro Kotě, aby vědělo.. *posunuje si breličky na nose*, že zadek se neukazuje nikomu jinýmu než Sememu, protože jinak je z toho průser.. *tlemí se* (A taky proto, že jsem v článku níž zase mluvili o ní a bez ní.. *vzdychla*)
Tak příjemné počtení..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

"Kde to máš schovaný..?" Chichtal se Kio a snažil se z Ritsuky stáhnout tričko.
"Kio! Jsi opilý! Pust mě! Řeknu to Soubimu!" Prskal napadený a snažil se vykroutit z Kiova objetí.
"Ale noták, měl jsem jen trošku červenýho, navíc! Chci vědět, kde to máš schovaný!" Zahihňal se a konečně se mu podařilo z Ritsuky triko stáhnout. Ten se okamžitě schoulil a prskal nadávky.
"Chceš vědět, kde mám co?" Vztekle chňapal po tričku.
"To co má Soubi na krku, to.. Jméno!" Vykřikl vítězoslavně, ale za chvilku se ztišil, aby nevzbudil Soubiho.
"Když mi to vrátíš, ukážu ti ho." Začal vyjednávat.
"Ne, prvně ukaž."
"Kiooo, prosím!" Zakňučel.
"NE!" Rozhodl Kio a tričko schoval pod svoji košili.
"Tak Fajn!" Ritsuka se postavil, vlastně, proč by se měl stydět.


Otočil se ke Kiovi zády a začal rozepínat knoflík na kalhotách.
"Mám ti pomoct?" Nabídl se Kio okamžitě.
"NE, díky! Zvládnu to sám!" Zavrčel Ritsuka a začal zápasit se zipem. Když se mu to konečně podařilo..
"Ritsuka, co děláš?" To se právě vzbudil Soubi.
"Já..eto.." Zabrblal.
"Ty mu snad budeš ukazovat zadek?" Přimhouřil Soubi oči a pohledem propálil i křenícího se Kia.
"NEBUDU! Proč bych mu měl ukazovat zadek?" Zaprskal Ritsuka.
"Tak proč si svlíkáš kalhoty?" Namítl Soubi.
"A proč odpovídáš na otázku otázkou?" Vztekal se znovu Ritsuka.
"Protože chci vědět, proč chceš Kiovi ukazovat zadek!" Soubi mhouřil oči a snažil se neposlouchat Kiův chichot.
"Říkal jsem ti, že mu NEBUDU ukazovat zadek!" Ritsuka už zoufalstvím málem dupal nohou, když se ozval Kio.
"Nechce mi ukazovat zadek, ostatně, mě jeho zadek nezajímá." Prohlásil a zrudl potlačovaným smíchem.
"A co ti chtěl ukazovat.!?" Soubi ho propaloval pohledem.
"Samozřejmě, že mi chtěl ukázat předek!" Vybuchl Kio a začal se válet po podlaze. Ritsuka se ze zoufalství na Kia vrhnul a snažil se ho kousnout nebo aspoň pořádně škrábnout.
"Ty..TY..Ty…PŘÍŠERO!!" Stíhal přitom prskat, když ho Soubi chytil za loket a vytáhl ho na nohy.
"Proč jsi chtěl, Kiovi, ukazovat..předek?" Kio se v tu chvíli smotal do klubíčka a chichtal se do kolen.
"Soubi, to jsi tak pitomý nebo to jenom děláš? Sakra, proč bych mu měl ukazovat předek.!!" Ritsuka si konečně zapnul kalhoty a vrhl se i po svém tričku, které předtím ukořistil Kio.
"Mám Vás plný zuby! OBOU!" Zařval vztekle a vydupal do kuchyně, aby si zblajznul něco na nervy.

Byl pryč sotva deset minut, když se v kuchyni objevil Kio, stále červený jak lampička a se stále stejně širokým úsměvem.
"Tak co? Už mi ho ukážeš?" Ritsuka ho praštil po hlavě lžičkou.
"Nesnáším TĚ!" Zavrčel, když se do kuchyně nahrnul i Soubi. "Tebe taky nesnáším!" Vmetl mu ihned Ritsuka. "Já mu nechtěl ukazovat zadek! Kdybys mě byl poslouchal, věděl bys, že chtěl vidět moje jméno!" Zavrčel a chtěl vyrázovat z pokoje, ale to už se na něj ze zadu Soubi přilepil.
"Miluju Tě!" Mroukl mu do ucha a políbil do vlasů.
"Soubi..pusť mě, já se zlobím!" Zakňučel Ritsuka a podnikl jeden chabý pokus o únik.
"Já si myslím..," ozval se Kio, když bylo trošku dýl ticho (na jeho vkus moc dlouho), "že ty NEJSI Loveless." Zazubil se spokojeně nad svou úvahou a pak se mu v očích zablesklo. "A teď to ukaž!" Zakřičel a s dalším bojovým výkřikem se po -vlastně- nich vrhnul.

Žádné komentáře:

Okomentovat