středa 1. dubna 2009

*přiblble se chichtá* Loveless cosplay..

*má pocit,že jestli netřískne hlavou do stolu teď, tak už nikdy* Chma.. Hiro je nemocná..trpí už od středy..ale to ještě poctivě chodila do školy..teď má od pondělka volno a poctivě leží.. *dělá,že vůbec nelže*
A včera mě zase "záchvat" a nejmíň jednou viděla celý Loveless..(slintala na Soubim, a jeho chybama, ale tay začíná pochybovat o tom, že Soubi bude SEME..! ííík...) a když nad tím tak zpátky přemýšlím..víte. Já se Ritsukovi divím, že nevzal kramle už v prvním díle. Mě někdo oznámit, že mě zbaví, milovaných, rozkošných, oušek tak nevím co bych udělala, ale rozhodně bych vedle toho člověka dál nepostávala..(pokud by to tedy nebyl úžasný blonďák s modrýma očima a nevoněl by po cigaretách.. (čti.. asi by se mu pověsila na kotníky))...No,ale když už Hiro měla ten záchvat, tak ZASE musela prolízt pár Galerek a dneska vsadila na Cosplay..
No nakonec to prolízání nechám na Vás.. Jenom Vás UPOZORNÍM...^^ Takže jedemee... *křeník*
Hiroko von Rabersdorf


První dívčina Akusesu, mě uchvátila takovou děsně zvláštní fotkou, ale tu sem nedám. *tlemí se* Dám se jednu, která se mi moc líbí.. A to hlavně protože, že mi připomíná Dahak a Eldu... Je to takový... *nervozně se chichtá* No však... uvidíte. Každopáně, ikdyž tahle Galerka není moc veliká a Soubi, mě zrovna nevzal, mají některý to fotky něco do sebe, takže.. *culí se* Máte možnost se mrknout... *tlačí všechny směrem k odkazu*
A ještě, Ritsuška má užasný botyyyy... UŽASNÝ..*uvědomte si, že slovo "úžasný" řekla dvakrát*

Fičíme dál..

Slečna PandaRosi.. Tady už byl Soubíček lepší, ikdyž.. *podezřívavě ho sleduje* Ale má super košili, jsem si zrovna vzpomněla na Lalino "jo a odnese to Soubiho oblíbená košile" *tlemí se do pacinek* Každopádně se tam objevil Braška- Seimei a dokonce i Itachi.. *chichtá se* K Ritsuškovi nic nemám..^^ A můžu jedině doporučit..^^

To co Vám ukážu teĎ má nastarosti MadMolBo. Tady mě fascinoval hlavně fakt, že všechno bylo bílí a focený někde v .. no.. knihkupectví? Každopádně Soubi se mi líbí... Ani nevím proč, možná pro jeho modrý oči.. *dělá,že v záchvatu smíchu nesjela pod stůl* Akorát..*zamyslela se* teĎ nevím, jestli to se Soubim byl Ritsuka nebo Seimei. Že by Seimei.. *dost o tom pochybuje páč na jedný fotce "ten ušáček" "líbá" Soubiho do vlasů* No čert ví, každopádně..^^ Soubíčka vám ukážu hned.. A doporučuju se tam kouknout..

Když jsem vlezla na profil Lina-Lau bafl na mě Sebastian, cosplay Sebestiana! Jakoby vylezl z Anime! *třesou se jí ruce nadšením* Já Vám ho ukážu..ale až potom, teĎ k Loveless. Soubi se povedl, ikdyž to můžná bude ženská. Ale stejně jsou šikovní, Ritsušák..Hm..má úžasný hodinky.. *tlemí se* Ale dobře.. Musím uznat.. Každopádně mě jeden dostal úplně nejvíc.. Já se u něj musela prostě hihňat..^^ To je úplně dokonalýý... *kňučí štěstím*
No a teď ještě ten Sebí... *nadšeně pleská pacinkama*
A poslední, tam sice byli jen.. čtyři, mám dojem a povětšinou to byl Seimei..(Byl na třech..xD) Ale stejně.. Rosiael má totiž něco co jiní nemají.. Něco, co jiní, kteří nečetli mangu mít ani nemůžou.. Ona má totiž cosplay na Niseie .. *kvičí* Jasně, on má sice divčí rysy a na 99% to bude ženská, ale kdyby nebyla.. *zamlouvá si ho jako první* Já Vám ho ukážu, protože nemít ho tu by byl hřííích... *sleduje napjaté tváře..(Ve skutečnosti kouká do zrcadla..xD) My co jsme četli mangu víme.. *kouká po Eldě a cení zoubky* A vy ostatní.. Noo... Asi byste s tím měli něco udělat..xD
Juj ono je to veliký.. takžee.. (http://img.enter4u.eu) Pro zvětšení kliknout..

Žádné komentáře:

Okomentovat