pátek 27. března 2009

David x David

Hiroko je nadšený výtvarkář, no a teď jsme se KONEČNĚ dostali k něčemu záživnějšímu, tudíž k sochařství za renesance. A jak možná někteří vědí, tak za Renesance byl i Donatello a Michelangelo.. *cení zuby..*
Víte teď tak přemýšlím, než se dostanu dál, jestli to plácnout pod perex a nebo ne. Já Vás nechci pohoršovat,ale tohle je UMĚNÍ! *urputně přemýšlí* Ikdyž, já si myslím,že jste beztak všichni zvrhlíci, takže bez peru, jenom, když to budete chvítí vidět větší tak si na to klikněte..
A teď už.. Jádro pudla.

Toto je Donatellův David (David a Goliáš,víme?) Je bronzový (to vás asi moc nebere co..?) a Donatello ho údajně měl dělat podle předlohy. Předlohou mu pak měl být nějaký mladý (prý okolo sedmnácti,ale čert ví..) šlechtic.. Má úžasnou pózu! Mě osobně je nesmírně sympatický! Nevím proč prostě je..krásný.. Jop, to je ono on je prostě KRÁSNÝ! *nadšeně hupká* A to je ON.



A toto je David od Michelangela, je to trošku něco jinýho, je do dospělej chlap. Je vytesanej z Mramoru..( Michelangelo, dostal už částečně opracovanej a zkaženej kvádr a udělal z něj tohle.. *má oči plný úcty*) Každopádně je too trošičku něco jinýh a všimněte si jak má veliký RUCE! Michelangelo údajně vycházel z předlohy Herkula (prostě Herkulese!) A no... Mě je prostě sympatičtější ten šibal navrchu.. *zubí se* A tohle je David, ikdyž ho nejspíš všichni znáte, ikdyž si to možná neuvědomujete..:) David v Michelangelově podání..


No a včil PROČ vám to vlastně všechno vyprávím,.. Mě by totiž zajímal Váš názor.. a nebo stačí zahlasovat v anketě, ale prostě..:) Zúčastněte se.. Nenechtě mě trpět.. *zubí se a čekááá*
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat