pondělí 16. března 2009

Heee...*nevěřícně zírá na test z matiky*

Jaa..Ja..ja... JÁ TOMU NEMŮŽU UVĚŘIT...
*brečí štěstím*
Já mám JEDNIČKU z MATIKY! Já absolutní pitomec na matiku mám jedničko, chápete to, já mám JEDNIČKU! *skáče štěstím po pokoji* Já jsem čekala tak trojku, nejhůř čtyřku a já mám jedničku, když mi to Domča dala, tak jsem prvně nevěděla, jestli je to fakt moje písemka, ale byla a já... Ikk.. já se asi zblázním, já tam málem brečela štěstím..xD Chápete vy vůbec co je to pro mě za úspěch, já jsem ráda za trojku a teď jedničku... *musí to rozdýchat..*
Já fakt nevím, ale já mám jedničku, z matiky...
A dost Hiroko! To už by stačilo, samochvála smrdí.
Jasně pravda, samochvála smrdí.. Tak mě někdo pochvalteee.... *cení zoubky a klečí na kolínkách*
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat