čtvrtek 26. března 2009

Když musíš..~~

*culí se, spokojeně září, vůbec neřeší, že jí teče z nosu, škrábe ji v krku a má kašílek*
Mám Neko mánii a taky Princess Princess mánii a ke všemu tak úžasnou náladu... Já jsem asi divná nebo já nevím,ale dneska.. Dneska je tak hnusnej den.. až je mi z toho tak divně dobře..
Venku není vůbec jaro, všude je sníh.. A navíc tu není Ninušáček.. *fňuká po ní*
Každopádně..vidíte toho nekouška na záhlaví? Haaa...není úúžasný, to je absolutně dokonalý.. Hiroko si ho "vypůjčila" z DA od týhle slečny > Tu..
Když se tak nad tím zamyslím, tak by takhle nějak mohl vypadat "velikej" Ritsušák.. *začiná ten pictík milovat ještě víc než před chvilkou*.

Ale to já jsem vůbec nechtělaaaaaa...! Já jsem chtěla úplně něco jinýho, já se totiž musím někde chlubit a kde jinde než tady.... *nadšeně hopká a připravuje si písmenka* Takžee...

Teta čeká (v pořadí třetí) Mimčoo.. *nadšeně hupká po pokoji a jeho přilehlím okolí* E-ehm.. Nemyslete si.. Mě děcka nějak moc nevzrušujou, sice mám tu smůlu, že kde jsem já tam jsou moji "kamarádi mrňata", ale já je mít nemusím a kolikrát mám obrovskou chuť je přivázat k židli a do pusy jim nacpat jabko nebo roubík. Ale tohle je něco jinýho.. Opravdu, protože tenhle mrňous... Ahh.. Teta dostala termín 6. září.. ale to není podstatný, podstatný je, že když se zadaří tak to mrně bude přesně o 18 let mladší než já... a já jsem na to strašně zvědaá, já bych si to strašně přála... *začíná tát* Já vím, že jsem blbec..,ale tohle pro mě prostě... *zamyšleně vzdychla* Ještě jsem zvědavá jaký dostane to mrně jméno..^^ Já už jsem měla u tety jednou tu čest pojmenovávat. Takže moje malá sestřenka se jmenuje Helča..^^ No ale to je jednoo.... Už jdu..^^ Nebo se tu ještě rozplynu....
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat