čtvrtek 5. března 2009

Ještě jedna písnička..?? aneb Jak Alee-chan slavnostně předtančovala na plese...

Mňahaha...Alee-chan se musí pochlubit.
Ano,slyšíte dobře i takovej knihovnickej červík jako jsem já si občas vyrazí do společnosti. (Ehm,ono to bylo víceméně z donucení...ale šššt!)
Těšila jsem se na to už od začátku,ale čím víc se to blížilo,byli jsme natěšenější a natěšenější... Na zkouškách se užilo hrozné srandy. (Dokud si na nás učitelka nevzala píšťalku s tím,že ona si přece kvůli bandě parchantů nebude ničit hlasivky...)
Dokonce se mi podařilo vydupat si i vlastní šaty a boty a 28.2 se blížilo raketovou rychlostí.
Ani jsme nevěděli jak,tancovali jsme generálku. Další hodinu jsme střídavě pochodovali po pekelně malé šatně,umírali nervozitou nebo lítali k zadnímu vchodu nadejchat se čerstvýho vzduchu. (Často padaly věty typu "Já chci domů." "Mami." "Já se bojím." "K****,bolej mě nohy..." a tak..)
Kolem deváté nás všechny nahnali do ještě pekelněji malé chodby vedle pódia a čekali jsme. (Já a Arhoo-chan jsme se usilovně modlily k Miyavimu,ať nás ochraňuje.) A ti zmetci to pořád protahovali,museli jsme se držet jeden druhého,klepaly se nám kolena i ruce (Ale kluci by to ani za prase nepřiznali,jen házeli ksichty typu "Náčelník Kamenná tvář" ale stejně byli nervní.)
"Cože..?? Ještě dvě písničky..?? To si snad dělají pr***..??"
Občas nás zaskočil někdo psychicky povzbudit. Odbila devátá hodina a šlo se na věc.
Z repráků zařval Daneček Hůlků ...
Jediný,co mi běhalo hlavou bylo "Jeden,dva,tři,jeden,dva,tři,hlavně to nepodělat..." Ale cítila jsem se podezřele šťastná,musela jsem se křenit jako debil. (Až na to že mě ta #&!@? dvakrát zezadu kopla do podpatků. Schválně.) Můj tanečník byl parádní,šlo nám to všem,tleskali nám a mě bylo tak děsně fajn,že se mi vůbec nechtělo domů...
A..a..Prostě ... jsem z toho na větvi ještě teď. Ty zkoušky mi hrozně chybí. (Dneska jsem se tak ze zvyku spolužáka zeptala,jestli máme taneční. Civěl na mě jako na debila.)
Kdybych mohla ještě jednou předtančovat,s klidem bych si devítku zopákla...

P.S: Později možná dodám pár fotek,ale teď už mažu do pelíšku...<3
Mám vás ráda.

Alee-chan ... <3

Hity letošního plesu...
Ráj od Dana Hůlky


A Sexbomb od Toma Jonese...

Žádné komentáře:

Okomentovat