středa 8. dubna 2009

K svátku..^^

Hiroko měla v neděli svátek..a od Ninušáčka..dostala úplně ten nejkrásnější dárek.. Ne jenom nejkrásnější, ale zrovna ten NEJKRÁSNĚJŠÍ... Uchh... *pořád ještě nevěří tomu,, že si to zaslouží..* A mě to udělaloo takovou strašnou radost.... ^__^
Musím Vám prostě ukázat co všechno Hiroko dostala...
A tímhle to nekončííí....

Hiroko von Rabersdorf

Dál Hiroko dostala úplně tu nejúžasnější povídku na Loveless.. Tu si prostě musíte všichni přečíst... Takže proto šupajděte sem! -> Tu!
A nakonec (ikdyž by se hodilo říct spíš nazačátke, ale teď už je to jedno) pro mě Mimoušek udělala ten nejúžasnější "dizajnek"...xD Prvně jsem nevěděla, kde jsem a pak jsem se musela chichňat... je prostě úžasný..^^ Tak Vám ho hned ukážu...:)


Hiroko tam kousekpřeskočila...Noo..Ale to snad nevadí..^^ A ještě tu písničku... *teď ji taky přehrává..xD* Ta je prostě úžasná...xD

Žádné komentáře:

Okomentovat