sobota 11. dubna 2009

*kýchne* Alergie vítej..

Ahoj milášci.. (Eloo, vítej zpátky mezi živými.. *našeně ji obejme*)
Rýma se mnou tříská z jedné strany pokoje, ale já netrpím, cítím se skvěle. Jen mi pořád slzí oči a u nosu mám kapesník. Každopádně za chvilku jdu ven se psem.. *nadšeně* Sice mě z včerejší a před včerejší procházky bolí nohy (a loket, šíleně a mám asi šest monclů a spoustu škrábanců..xD), protože on je Bertin strašnej tahnoun, ale mě to baví..A ho taky, ikdyž pak přes den leží jak lazar a ani večír neštěká..xD
Jinak večer jsou Vratné láhve, takže mě nečekejte, nemůžu se jich dočkat.. (a v neděli večír se taky neukážu, protože bude Hemy! (Za plotem) a to je film kterej miluju..(a veverka, kterou zbožňuju)
Ale řeknu Vám ty naše procházky... *tlemí se*
Když jsme šli poprvé tak z křoví vedle nás vyběhl zajíc..(a já byla strašně ráda,že měl Berťák skloněnou hlavu a neviděl ho, protože jinak bych vlála..xD) Nebo vždycky sedíme na zídce (já sedím, on stojí..xD) u hřbitova a koukáme jak jezdí auta..xD A nebo honíme Poštolky.. (to jste neslyšeli, navíc my je nehonily, my jsme je jenom donutili lítat..xD) A včera,když jsme se vrátili a já ho pustila, tak prohnal kočku..*tlemí se* Páni takhle rychle jsem neviděla našeho Stařečka běhat ani za mlada..xD To bylo torpédo..^^ Ikdyž mi tý micky bylo trošku líto, protože byla dřív naše..(Ale když on ji honil jen proto,že ona utíkala..xD On je náš Pes blbeček on si s ní chtěl jenom hrát, on si chce vždycky hrát, on nikdy nekouše.. Teda pokud jeho Oběť není slepice, tak nekouše..xD)
Uch...
Jo a Ušáčkuu... Už jsem měla taky Hruškuu... Hihii.. *nadšeně hopsá*
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat