úterý 28. září 2010

Jak jsme se (ne)shodli..

.. Jsme maturanti a krom tho, že se musíme učit, máme i spoustu mnohem důležitějších úkolů. Tak třeba barvičky!
Před čtrnácti dny se hlasovalo a barvách šerp a stužek. Ručička se ustálila na tyrkysově modré, co se šerp týče a na různých odstínech modři + černé u stužek. Pohoda. Všichni jsme byli spokojení.
V pondělí se zase strhla hádka. Naši kluci se s modrou nedokážou smířit a navíc modrou maj všichni! Takže teď budeme mít tu nejkřiklavější růžovou, jakou jsme si mohli vybrat..(víte jak jsou ty zvýrazňovací fixy? Jo, přesně takhle růžové..xD)..
Teď už to jde mimo mě. Nemám chuť se dohadovat, říkám si relaxuj, relaxuj! Tak nějak jsem doufala, že se nebudeme chovat, jako když nám bylo patnáct a nedokázali jsme se shodnout na rozlučkových tričkách. Lidi jsou furt stejný, a když to nejsou oni, podle kterých se jede, jsou uražení.


meditace
Huf, a to ještě nemaj nic vymyšlenýho na Stužkovák, my se asi pozabíjíme.:D No, oni, já si sednu do kouteč
ka a zbaštím svačinu.
Což mě přivádí k otázce stužkováku. Je to ples, kam MUSÍM, jsem z toho vyděšená. Stačilo mi to minulý rok..(ale to to byla zábava, protože jsme dělali osvětlovače a ve dvanáct si mě maminka odvezla domů..)..navíc nemám ráda, když na sobě musím mít šaty nebo sukni. *proto má do divala specie
lní kalhoty..* A aby toho nebylo málo mám hrůzu, jen si představím své přiopilé spolužáky. Nevím, jak mám na takovou situaci reagovat. Oblbnutá jsem byla jednou a dodnes se za to stydím, pít víno z flašky, to je ostuda!
Letošní rok bude nervydrásající. Už začínám meditovat..nějak mi to nepomáhá, asi to dělám špatně.
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat