sobota 18. září 2010

Na slovíčko s angínou..

Já ji nechci, ale ona o mě evidentně stojí a začíná se pěkně projevovat. Já nemůžu bejt nemocná, aspoň ne teď, až někdy..kolem 28.9. to budeme mít deníček volníčko, tak se jeden uleju, ale teď ne! Musím to nějak odklepat..:D Mrcha si taky vybere tu nejhorší dobu.

Jinak s mojí aktivitou to nevypadá nijak valně.. ne, že by se mi nechtělo, ale mám milon věcí, který musím udělat první, z toho se těžko vybírá. JSem ráda, když si stihnu zachrochtat nad Plyšovou potvůrkou..:-)
A ještě ke všemu halda věcí do školy, a stejně tam trpím, dvakrát i třikrát bych vyměnila matiku za dějepis a němčinu za zeměpis, kterým jsem zrovna moc nefandila.. Ale matika a němčina jsou momentálně to nejhorší co mě mohlo potkat.. Děsí mě představa, že bych to nemusela zvládnout. A pak maturita, maturitní ročník. Další obrovský otazníček a hrůza. Co se státní maturity týče, raději o tom nepřemýšlím, v říjnu si to vyzkoušíme, pak až můžu panikařit, mě děsí školní část, abych byla přesnější, biologie, kterou chci studovat a kterou mám ráda. Naše paní profesorka není nijak vzrušená, jede si pořád svým lážo plážo tempíčkem, zatímco všichni ostatní mají už minimálně první maturitní otázku, my se nimráme v Genetice, kterou jsme měli mít hotovou už minulý rok a kterou jsme nestihli, protože nám vyprávěla o antikoncepci, bio potravinách, rozdílech mezi slunečnicovým a lněným oleji..
Ještěže mám Kateřinku, ta si vyprosila jinou učitelku, budu ji asi mset trošku proždímat..:-)
Ale jistě chápete proč mě to děsí. Naopak v ZSV si začínám celkem věřit a to jsem dva roky nic ..no ne..rok a kousek..nic nedělala. Tom je úžasnej učitel a nalije nám to do hlavy klidně násilím..:D

Toť vše, jdu dál válčit s bacily, snad vyhraju..:-)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat