čtvrtek 23. září 2010

Letošní černá je růžová!..:D:D

Tak Franta řekl "zánět, ležet, čajíčky, kapičky, pohodička, klídeček"..sice se tvářil, že neví... se mnou má vždycky děsný starosti, vypadá to, na šílenou hrůzu, ale nakonec nic. Jenže se mnou se mu běžně stává, že se splete..(vzpomíná na tu šílenou angínu, kdy byl Franta v koncích a chodil se na ni dívat!, jak to jde..)..a mě zatím není o nic moc líp. Zítra mám jít do školy, ale pořád si udržuju svých 37,5 (= na umření, kdybych měla aspoň 37.8 tak je mi fajn!), kašílek, škrábání v krku. Maminka říkala, že se na to mám vyprdnout, tak asi nikam nepudu, když maminka říkala. :-) Ale v pátek musím..přijede Tele! Specielně za mnou s rýmou, tak se aspoň nakazíme navzájem. :D

Což mi připomíná tu nehoráznou averzi ke škole. Je to horší než kdy jindy. Nechci tam! Nelíbí se mi tam, je tam zima, neútulno, holý zdi a navíc s sebou musím tahat všechny svoje šály, rukavičky, bundu. Já už to chci mít za sebou! Kurňa. Děsí mě všechno, co budu muset dělat..(třeba 23.11. referát, patnáct minut mluvení bez pomoci..zadrhnu se hned na začátku, rozklepu se, zhroutím se, to nezvládnu! Mám, co dělat, když mě někdo zkouší a ptá se mě! Navíc ještě nemám téma, aby toho nebylo málo, tak si máme vybrat samy.. Huuu.. Jsem fakt zoufalá.)..všechny ty hloupý průzkumy do ZSV, neprobraný látky v biologii. Opakuju se, já vím, ale mě to vážně děsí!
Zešílím z toho. Snad nikdo u nás takhle nestresuje (ikdyž já taky ve škole nestresuju, pravda..). Už se vidím někde...chci aspoň, něco na uklidnění. Začnu asi meditovat, nebo budu dělat Jógu nebo co já vím! Co člověka uklidní.
He, hehe..už dobrý.. asi vím, jak se budu uklidňovat..:D

Jinak ten "dess"..:D Asi tak se teď cítím, ale líbí se mi to. Ten užranej měsíc v rohu. To byl záchvat!..:D Menu lehce není, nevím jestli bude. Nechce se mi, stejně se jen málokdo pídí po minulosti... no uvidíme, jak se s tím zítra vypořádám..:D
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat