neděle 26. září 2010

Pán Verlyb

..pořídila jsem ho za směšných deset kaček (ale mám z toho radost), ten obchůdek v Kaufu mě dělá šťastnou, občas se tam dají najít vážně poklady.
pán velryb

S tímhle filmem nás seznámila naše Radana, angličtinářka (překvapivě), děcka to asi moc
nebavilo, ale mě to tak nějak nadchlo, naneštěstí jsme film nedokoukali a já si pak už nevzpomněla. Ale

jakmile jsem viděla ten obal, už jsem se ho nepustila. :D

Je to dost dojemný příhěh mladičké Pai (vyzařuje tak úžasný kouzlo, že ji nejde nemít rád..), děvčátka, který je "navíc". Holku nikdo nepotřebuje, pánem verlyb, vůdcem kmene, může být jedině chlap (ke všemu, aby toho nebylo málo, prvorozenej). Jeji bráška umřel společně s matkou a vzhledem k tomu, že taťka má svýho otce plný zuby, zůstane Pai na krku dědovi a babičce.
Pai je nehorázně silná holka, děj vlastně celkem jede, i když to tak chvilkama možná nevypadá.

Přiznám se probrečela jsem začátek, probrečela jsem konec. Děda mě nehorázně štval, kdybych mohla tak sním zatřesu. :-)
Je to úžasný film, kterej ukazuje život dál na severu, kde se ještě dbá na tradice. *fascinace*
Jinak bližší info samozřejmě poskytne CSFD, jako vždycky..:-)

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat