pondělí 5. května 2008

Happy Birthday Alee-chan..^○^

Hai,hai...Dneska má Alee-chan narozky...^^ Už je "skoro" velká holka s občankou v kapse..:)) Ale jenom skoro..:) Páč Alee-chan je sice Veliká,ale jinak je to ještě Mrně...^^ *po'touchle se ksichtí* Jsem větší...(teda jak se to vezme,ale jsem...xD xD)..Bohužel,jsem nemohla předat dárek a jak jsem slyšela,ani zítra k tomu nebudu mít možnost..(Páč Alee-chan krom toho,že už je velká holka je taky ohromně chytrá..^^ *tváří se děsně pyšně*)..protože Alee-chanánek jede kamsi na soutěž..*fňuk* tak ve středu..:)) A ve středu určitě...
Dneska Teda Alee-chan akorát popřeju..tedy touhle formou..^^ (přes mobil to nemá cenu,víme svý...xD)

Takže Zlato moje veliký...
Přeju ti všechno nej k těm krásnejm 14ctejm narozeninám,už druhým rokem jsi teenager..(Podle naší angličtinářky..^^)
Štěstíčko, zdravíčko, spoustu lásky..(hele co ten Tonda..??)..spoustu dobrý přátel, a když už jsme u toho tak i penízky,páč bez těch člověk nevyžije..Přeju ti další pohodový léta..Další velikánský úspěchy a radůstky,ať už větší nebo menší.. Zároveň apeluju poslouchat maminku..(víš ta bunda *tváří se děsně nevinně,nevinnost má v tuto chvili jméno Hiroko*), tatínka..^^ (sestru nemusíš...xD ta to beztak neočekává..)
Přeju co nejmíň blešek a poslušný kocoury a kočičky..^^ A ostatní vaše zvířátka..(rybičky a ten potkan..^^)
Prostě si užívej života..(Ale nepřeháněj to,aby ses dokázala ve 40 vůbec postavit..)
Mám tě moc ráda Zlatíškoo...:-**
A všichníííííííííííííííí.....
Happy Birthday to you....^^

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat