úterý 13. května 2008

Seme pro Sejiho..(Jeden hajzl,druhej upír a toho třetího ani nechci vědět...xD)

Jakože Elo-chan je dcl zvědavá,tak já je teda zveřejním..^^ (Já osobně bych mu přisoudila nejvíc toho dlouhovlasího a nebo toho upíra..(Ptže ten upír je z Yaoie..^^)..tak mrknětě...a pak hlásnout v anketě..^^)
Tak jako první..,Dai...Toho jsem vybrala,ptže je..1. Strašně majetnickej,2.Strašně krutej, 3.Nebojí se naflákat i docela něžně vypadající holce,když si brání něco co je "Poprávujeho"...xD 4,Aaa je fkt úžasnej..^^, 5.Je to psychopat má dost divnej smysl pro humor,6.Rád mučí lidi tak jako celkově..(A výraz toho Bishii je fkt dokonalej..)...okej mohla bych pokračovat dál,protože Dai je fkt Charakter..(a zapomněla jsem,že je vůdce Gangu a všude po těle má děsně vzrušující jizvy a když je "představoval" svému Ukemu tvářil se děsně blaženě,naprotitomu jeho Uke..(Jahee,kdyby to někoho zajímalo..) Plakal...)..Tohle j Dai..→
Další Seme,je Upírek (Mrcha hnusn...xD) je z (Yaoi!!) mangy Risky Crime..^^ Vystřihla jsem si ten nejhezčí obrázek,jinakk kdyby vás to zajímalo jmenuje se Touya (jeho Uke je Kazuki a je jen poloviční upírek..^^)..A asi v jednom záběru byl vcelku okouzlující...^^ Ale stejně bych radši domů potvoru Daie než potvoru Touyu..^^ →
A poslední,je náhodnej pictí nalezenej někde na photobucketu,brala jsem ho hlavně kvůli výrazu..(A delším vlásku,který se mi prostě hodí k tomu ťuťovi..^^,Ukemu-Sejimu..xD) Nevím..Ale prostě tenhle se mi hodí nejvíc...^^ Vypaá tak trošec chladně takže prostě sympaťák....xD
Jeho jméno nechám na Elo-chan...^^ Takže tue..→ A Elo-chan vybrala Jmeno a tím je Kensaku..*aplaus*..:D →
A jen tak mimochodem je to pro tohohle Ukeho...^^
Vašeeeee Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat