neděle 11. května 2008

Yaoi Řetězák od Elo-chan..(..Jen počkej zajíci..)


1. otázka: Máš rád/a yaoi?
*stojí před sousoším nějakých (nahých) bůžků Yaoie a modlí se* Za lepší yaoi..^^
No vidíš! Já ho taky miluju!
Tak jo otázka č. 2: Viděl/a jsi Enzai, Ai no kusabi, Haru wo deiteita?
Enzai...(Valewida...^^*slintá), Ai no Kusabi..(*nadšeně jí září očii*), Haru wo daiteita..(Uch,jojo...kdo se může pochlubit souloží před zraky milionů diváků...*devil smile*...xDxD)
A neuvažuješ že by sis to skoukl/a znava?
Enzai mm zkouklí tak 4x,a abych to čisílko zaokrouhlila tak určitě,Ai no Kusabi určitě já totiž strašně ráda tenhle Yaoi..^^ A Haru wo daiteita,no má to svoje "světlý" momenty,který CHCI vidět znovu...xD
Určitě?
Samzřejmně,nepochybuj o slovu pionírá nebo na tebe poštvu Elo-chan s Damim..^^ (viz →¨*šílenej lesk v očích* eeeeek, cos to řek? "opovažuješ se váhat nad pravdivosti jejích slov, bídáku? žádám satisfakci, naučím tě způsobům k dámě, pokud na to tvá matka zapomněla!" ...viděli ste? damiiiii *kisuuuuu*)
Tak jo no ale pak si nestěžuj, že jsi dostala záchvat. XD
Páč já je jako dostalano a- ehm, zpátky k řetězáku…
Co na to tvoji rodiče? Ví o tom?
Hm...,já už záchvaty dávno nedostávám...:D Jsem odolná...(Nebo už velmi přeperverzní..xD)
Rdičové,ech jo..vědí o tom,ale zase jen o tom v lehčí formě...xD Tzn Shounene ai a maximálně lehounkej Yaoi...xD
Ne ale teď vážně… Jaká by asi byla jejich reakce?
Kdyby věděli o něčem "tvrdším"..?? No tož,asi by se divili,pak bych dostala zaracha na všechno a pak by je to přešlo..xD Taky co jinýho můžou dělat...xD Jsem už dost "staráů na tyhle věci nn...xD
Hmm, naši to taky neví! XD
Předposlední otázka: Tvoje nejoblíbenější yaoi? Jen jedno!
Ai no Kusabi,já prostě miluju ty jejich "světlý" okamžiky a když už je Riki absolutně vyčerpanej..(Nebo v extázi..?)..že jenom leži a nenasytnej Blondie, Iason Mink do něj ze zadu...ehm...no dobrý nic....xD
A blížíme se do finishe!
Kdo má pokračovat? 5 lidí.
Juch,tak to nebudu...netuším,prostě kdo rád Yaoi..^^ A Alee-chan by si to mohla zkusit...:D

Žádné komentáře:

Okomentovat