středa 21. května 2008

Řetězáček od Ayumu..^^

Ahojky! *na očích černý brýle,v ruce revolver,nasadí americkej přízvuk* Hello..!
Máš rád/a řetězáky? *její výraz se rázem změní* Haii...*chibi ksichtík*
Myslíš si, že bude tenhle otravnej?: Nein,nein...*dozvuky z včerejší němčiny*
Ale ne, pokusím se to zkrátit: Noooooooo....
Máš rád/a třešně?: Hai,Miluju třešně,už vím,kde je budu letos škubat,asi mně nebudou mít rádi...xD
Máš rád/a višně?: Eto...ale moc si jich neužiju,jak že to chutná..? *škrábe se na kebulce*
Vyber :
• třešně/višně = Třešničký...(Ryuchi Sakuma,taky rád třešněě..)
• pes/kočka = Pes...moje zlatíčko je taky Hafánek..^^ (Ikdyž Nekou...ne těším se až si taťka pořídí vzduchovku..a já budu...*namíří svůj revolver na právě procházející mícu...* Bang,bang...
• jaro/léto = Asi spíš Jaro...Miluju,když to všechno kvetee...^^
• léto/zima = Zimá...A všude nejmíň dva metry sněhu a lyže (Kde si můžu zlomit nohu,ruku...xD)
• vánoce/velikonoce = Vánoce... a čtyři kila navíc...
Mám už končit?: Nou,to si zkusit...*namíří na ni revolver,z kterýho se ještě kouří po střelbě na kočku*
A proč?: I love thiiiiiiiiiiiiiiiiiis....^^
Ještě chvíli!: Danke,Danke schönnnn...
Měníš často designy?: *přemýšlí* Vážně...??
Znamená pro tebe hodně slovo originalita?: Hai,já miluju,když je někdo originální....xD
Co si pod tímto pojmem představuješ?: Dělat něco jinak než ostatnííí...^^ Prostě jít proti proudu...
Seš originální?: Jak v čem...*dárečky na Vánoce,děda byl ze svých růžovej spoďáru taak nadšen,stejně jako babča z tílka s kostřičkama...xD)
Snažíš se být originální?: Hai,hai,já jsem originál...^^
Kopíruješ z blogů?: Nein,nein....Google,google,vivat google...Ale občas no...*nevinnej smilík*
Používáš zdroje?: Pokud kopíruju třeba z blogů s originální tvorbou..(což dělám málokdy) Tak určitě,když to nejní moje...
Sem se rozšoupla.: Hai,brm brmm....
Tak já už končím! Wiiiii.....*zasekne se* cožee...?? Užž...??
Měj se hezky, papa! hm....Danke danke...U2 ...xD Bye...
Ještě napiš aspoň 2 blogy, které mají pokračovat!!!Elo-chan a Katy-chan..^^ Další určitě Shi-chan (Kapitán lodi Můůž přessss palubůů Hiroko se mstííí..xD) a taky by si to mohla zkusit moje Sbinka,která mají čas,a samo Alee-chan..^^
Hiroko von Rabersdorf


Žádné komentáře:

Okomentovat