středa 14. května 2008

Táta aneb originál je jenom jeden...

Hahaa...*bláznivě pobíhá po pokoji a drží se za hlavu*..Tak já si jdu na devět a ještq zaspím a autobus mi ujede...ale jen o MINUTU...jedinou Debilní MINUTU....Chjo já mm vážně pech...*svěsí ramínka*...Ale dost o mně...jsem si napsala,pár Taťuldových rozhovorů..(S námi nebo s mamčou,teda většinou s mamčou...xD)...Buď nad něma kroutím hlavou nebo se dusím smíchy...xD
1. (Tenhle je včerejší..^^) → Táta milovník Anime..xD
Táta: *zabodne prst do televizního programu* Narotóóó..!! Juchu,juchůůů..*křepčí* Včera jsem to viděl a byl tam ten.....ten pískomil..
Já: Gaara..??
Táta: Jo Gaara..
Máma: Proč pískomil..?? *zvědavě*
Táta: Protože na zádech nosí bandasku s pískem..*nevinně se kření*
Já: *odcházím s očima navrch hlavy*
Táta: Nesmyslná brblání o tom,kdy to je a tak podobně..(Pořád ještě se snaží donutit i mamku,aby se na to koukala..xD)
Máma: *vzdychne* Ještěže nejsem doma...
Nevěřili byste jak je táta do Naruta zapálenej,včera dyž sme na to koukali a já něco řekla to bylo jen.."Pššt.." "Ticho už.."....A když se na scéně objevil Sasuke tak to bylo.."Je hele to je tééén Sasuke.."..xD
2. (Tenhle už je trošec starší...) → Na co je toaleťák..??
O něčem jsme debatovali a najednou bylo ticho....
Táta: Ještě musíme koupit toaleťák.
Máma: *vykulí oči* Na co...?
Shi: *výbuch smíchu*
Táta: NA hovno ne asi..??
Po tomhle prohlášení,na co je toaleťák jsme se řezali celá rodina...xD

3.(Tenhle je nejstarší) → "Schovej to,nebo ti to zeberu.." (Máma)
Táta si u oběda hrál s "mečem"(Vyfotím, ukážu) a ještě u nsá byl Kamil...
Máma: Schovej to už nebo ti to zeberu..!
Táta: *s naprosto vážnou tváří* Zasunu..!
Já a Kamil: *Řežou se rudí jak rajčata div nepadají pod stůl.*
Máma: Ale,vždyť nemáš protikus..!
Táta:*naprosto vážně* Jakej..??
Máma: Pochvu,ne..??
Táta: No tK nemám pochvu,no...
Celá rodina a Kamil se řeže,vyjma taťky,kterej se tváří,jak kdyby ho před chvilkou shodili z nebe..^^
Ten obídek jsme nakonec snědli a nikdo se kupivu neudusil...xD
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat