středa 14. května 2008

Soutež o nej Anime/Manga Charakter..

Přihlásilo se 6 lidí,ale díky mojí dobrý dušičce,mohli vybírat až dva Charaktery,tzn..Charakterů je přihlášených..8..(A dokonce jsou mezi nimi i Soubi a Ludiwig...^^)
Elo-chan Se Soubim
1.Elo-chan
2.nahradni.blog.cz
3.Soubi Agatsuma - Loveless
4.protože hiroko řikala, že mam napsat toho, koho mam nejrači! *dloube se v nose a cucálízátko s podezíravym pohledem xD* na něm! no ok...on je prostě *slinty slint* ehm, mam eštěněco dodávat? xD handsome, lovable, je trochu (chrochu???) perverzní *láme se*, má nezaplatitelnej smajlík (ehm ehm) a taky můůůže ritsušku (což je mezi náma jeho největší plus xD) jop a motýlový naušničky! (proč prostě neřekla, že ho žere komplet? ušetřila by prostor xD)
Laliloo s L a (seržantem) Sagarou
1.laliloo
2.laliloo.blog.cz
3. L - Death Note a (seržant) Sosuke Sagara - Full Metal Panick
4.Sagaru proto, že je tak úžasně, roztomile nechápavej a co slovo, to perla X)))) no a eLíčka - to je snad jasný - jsem skoro jako on - stojím podobně křivě jako on a miluju sladký úplně jako on (a to bez legrace - bez cukru totiž nedokážu žít - je to moje "tajná" závislost). Jen ta inteligence se mi nezvyšuje, když si sednu tak jako on - škodááá :(
Shou-chan s Ichigem
1.Shou-chan
2.nablog.blog.cz
3.Ichigo Kurosaki - Bleach
4.prečo? No tak Ichiga mám strašne rada, lebo je to fakt stráášne flipný týpek! Naozaj ma dokáže neskutočne rozosmiať, no zároveň sa mi páči, aký je bojovný a nevzdáva sa! Je to môj taký....no dá sa povedať vzor....pre priateľa urobí všetko....a to sa u mňa ráta!
no ja nikoho iného nedávam....X)
Shi-chan s Deidarou
1.Shi-chan
2.shi-chan.blog.cz
3 Deidara - Naruto
4.mno a deidinka - protože umře huhu to neskousnu mno dobře skousnu ale nevadi tak protože je roztomilej blbeček a má rád výbuchy hehe sem něco podobnýho tuhle chvíli ,ale já zatím jen porcuju až vyhodím nějákej ten mrakodrap v new yorku budu jeho pokračovatelem.. a jinak dei se božsky mám na něm rádá šeckooo..XDD
Reneé Náhrobek s Ludwigem alias Luiem
1.Reneé Náhrobek
2.renee-hime.blog.cz
3.Ludwig Kakumei - stejnojmená manga
4.protože je to prostě super postava XD protože je to princ co má rád ženský s velkýmy prsy a nejlépe mrtvé xD Protože šikanuje Willa i když jsem proti tomu xD
Gaara-sama s Gaarou a Toushirem
1.Gaara sama
2.gaara-sama.blog.cz
3. Gaara - Naruto a Toushiro Hitsugaya - Bleach
4.Gaara is my LOVE a Shiro je proste zlatiiicko ^.^ (Na Gaarovi? Jeho povahu v Shippuuden ^.^ Dokonaly muz ^.^ A na Shirovi? Ban-kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai XD)
Takže,jedem hlasování bude tak na týden..^^ Ještě uvidíme..^^ Díky vám všem,kteří jste se přihlásily a přeju hodně štěstí...:)) A jen tak mimochodem,pokud se vám pictí vedle Vašich "miláčku" (← Kvůli Elo-chan ptže Sou-chan je můj..*zase žárlí*..xD) nelíbili,stačí se ozvat a třeba mi poslat na mail,ten který byste tam chtěli..:( (Mail: miru.sovik@seznam.cz)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat