středa 28. května 2008

Alee-chan objevila něco úžasného ^^

Ha,tak jsem se zase šťourala v Googlu,hledala jsem nějakou stránku o jedný manze,to je nepodstatný,ale narazila jsem na něco úplně jinýho ^^ Našla jsem slovenský internetový knihkupectví,kdesi můžete obědnat i nějakou mangu. (Mají to tam jako komixy,barbaři jedni) A jak jsem se tam tak hrabala hrabala juklo na mně-a teď se podržte-všech šest dílů Demon Diary. (Teda asi. Mám tušení,že první díl chybí...)V češtině. Ovšem má to háček. Každá knížka stojí kolem 400 Sk,takže pokud se vám někde válí asi tak dva a půl tisíce slovenských korun,můžete si je koupit,hehe. Já nad tím budu do smrti pouze slintat. Ti,kdo mají stejný osud jako nebohá Alee-chan můžou kliknout SeM. A já se jdu zahrabat a doufat,že mi nikdo neštípne tu mangu,co měli v Penis..*ehm,hem,kašly,kašly* Penny Marketu. Sayónara ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat