sobota 24. května 2008

Travesti Show,bambiriáda a dva dny...

"Do čeho jsem se to zase uvrtala."..:D Jo tak tohle mi prolítlo hlavou jako první,když mi v 7:00 zazvonil mobílen.. Naštěstí dneska nepršelo tak jako včera..(Přijela jsem k babči do Bludova a tam sucho...xD) Ale zase nás zjebal..ale to se dá přežít...:D Za tu srandu to nakonec stálo,i ten včerejšek na bambiriádě...:) Ale teď postupně...
Pátek...
Jojo,pohoda ulila jsem se ze školy...navíc jsem se těšila na večer na travesťáky...:) Takže bambiriáda vcelku v poho rozdávali jsme vsupenky,koukali jak se lidi cpou zmrzlinou a mrzli...xD Občas jsme se byli mrknout co se děje jinde a pak taky na Monďu jak tanči..:) Je fkt profík..^^ A pak se rozpršelo,někdo nám oznámil,že to máme sbali,tak jsme to dotáhli k vile Doris a tam nám zase oznámili,že to máme ihned vrátit,že už pršet přestává,byli jsme vcelku naštvaní..(Blbá organizace...!)..ale to jsme neměli na holčinu,která přilítla v zápěti,byla vážně Nas*** protože se s tím vstupen áhli fkt daleko,nakonec nám teda měli pomoct vojáci..,ale neklaplo..(nevěřili byste jak jsou ti vojáci zlenivělí...xD) a tak jsme to zbalili a za chvilku frčeli dom..(To už fkt lilo jak prase...)
Babička si mě teple oblíkla a o zábavu se mi postarali Danek a Siska...^^ A v sedm hurá na travesti show..^^ Byla jsem naštvaná,protože jak jsem is uvědomila nechala jsem foťák doma a můj 1,3megapixelovej foťák na telefonu nebyl nic moc...Takže toho moc neuvidítě,ale aspoň něco... Nařehtali jsme se jak prase i s babičkou a spoustou dalších lidí...xD Jeden ten travesťáček nám pak na konec...(na prosbu z publika) ukázal Milana...xD (Teda pavlíka,ale to už je detail,kdyby někdo nevěděl tak to bylo,bříško,v těch šatech byl fkt jak těhotnej...xD)
Obdivivala jsem jejich umění,na podpadách kerý meli minimálně 5cm chodili skorec jak v teniskách..(Ikdyž třeba kleopatra nám tam žuchla...xD) Ale bylo to fkt skvělí...určitě si to zopakuju...Byli jsme tam do čtvrt na jedenáct a bylo to opravdu peckovní a za tu stovku to fkt stálo... Fotky sem dám někdy příště,ale Chci se dám jednu,kterou věnuji Elo-chan a to ztoho důvodu,že barvou šatů vlasu a tak jako celkově připomíná jednu Princeznu z Princess Princess,Elo-chan moc mě mrzí Yuu-chan to nejní...:)) Ale snad tě to potěší...:)
a Sobota...
Dnešek dobrej,Peťa vrazila vstupenku i těm,kteří strašně spěchali na autobus...:D Prostě ona má fkt přesvědčovací talent,ale já bych asi taky nevěděla co mm říct,kdyby na mě někdo bafnul.."Chcete vstupenku?? zadarmo a můžete jít na skákací hrad.."...To každej radši přikývl a šel do parku na skákací hrad...:D Prostě jsme z ní měli prdel....A jinak dobrý,akorát jsme to sbalily dřív než jsme měli a dostali jsme sprda...:D Ale co,blbej organizátor blbí sbalení ostatních lidí....
Tak pro dnešek pac...(Ještě běžím na jíný...^^)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat