středa 21. května 2008

Řetězáček od Ayumu po druhé by Alee-chan ^^

Hiroko-sama,to ti vrátím...^^
Ahojky! Yo! ^^
Máš rád/a řetězáky? Ummmm....
Myslíš si, že bude tenhle otravnej?: Etooo...Ne! xD
Ale ne, pokusím se to zkrátit: Fakt? Nemusíš...xD
Máš rád/a třešně?: Uuuuun! xD Nejvíc zavařený od maminky...xD
Máš rád/a višně?: Heh...Abych řekla pravdu,jedla jsem je jednou a moc příjemný zážitek to nebyl,takže ne...
Vyber :
• třešně/višně = Třešněě...^^
• pes/kočka = Hiroko-sama,ty sadisto! No..jak bych to řekla...když mám psa,chci kočku,když mám kočku,chci psa,takže...
• jaro/léto = Obojí...^^
• léto/zima = Zimááá...Sníh,Vánoce..a žádný včely,vosy a sršni,hehe...
• vánoce/velikonoce = Vánoce!! Nesnáším velikonoce! *ublíženě si tře zadeček*
Mám už končit?: Neeein...
A proč?: Začíná mě to bavííít! ^^
Ještě chvíli!: Yay!
Měníš často designy?: Un...Ne?
Znamená pro tebe hodně slovo originalita?: Éééé...v "rozumné míře" ano..?
Co si pod tímto pojmem představuješ?: Nezapadat do davu,neměnit názory podle ostatních...
Seš originální?: Jak kdy...hih...^^
Snažíš se být originální?: Pokud to jde....
Kopíruješ z blogů?: *rozhlíží se,jestli tu náhodou není ta bloggařka co od ní minule obšlehla odkaz...*
Používáš zdroje?: Yup!
Sem se rozšoupla.: Nééfadííí...^^ To se vsákne! ^^
Tak já už končím! Heeee....? *slzičky*
Měj se hezky, papa! Arigatoooo...^^ Pa!
Ještě napiš aspoň 2 blogy, které mají pokračovat!!!
Musím..?

Žádné komentáře:

Okomentovat