čtvrtek 8. května 2008

*Hiroko bouchá kladívkem do desky* Rozhodnutí soudu zní...

...vini a to ve všech bodech obžaloby...Tímto vás Hiroko odsuzuje k trestu smrti upálením.. *Hiroko vytáhne krabičku sirek a podpálí vatu a dívá se jak pomalu umírají..*
No to zase byla akce...xD Berťák (alias Kraken Kamsesvypravil) měl ZASE klíšťata,on je jak magnet..a jakmile mají klíšťáci přiležitost už sajou mrch.y..Hnus a já mu to pak vytahuju a on se mi cuká a já sem pak špinavá...xD Mm takovej divnej dojem,že zejtra bude Hiroko pořádat další soud..^^tož uvidíme...^^ Moje psiskoo..→
A dneska...chjo,že já jsem do tý školy lezla...no jasný že jsem o nějakejch dvacet kaček,kerý jsem měla na svačinu.(jen tak mimochdem jsem kvůli NIM málem umřela hlady..!) Ale co už. Jsem se rozhodla,že na příští rok si pořídím padesátníky..(Už teď zakládám pokladničku..^^) A budu rozdávat na eptání...xD Jinak takhle jsem dopadla,ale byli i tací,kteří smrděli na sto honů..(Voňavky a ocet prost chuťovka..xD) a do obličeje jim nebylo vidět...xD A takhle jsem dopadla...→ mňo pod perexíkem..xDxD
Edit : pořád platí soutěž Tady se přihlašujte..!!

Ježušu...^^ Strašný...xD
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat