neděle 1. června 2008

Elektrický odpor (Bludovský ROCK)

Normální..ehhh...???
Chjo já se potřebuju vykecááát,takže pokud chcete ušetřit spoustu času tak tohle vůůůbec nečtěte...Až ke konci,kde teda bude reklama...xD
Moje kulturní vyžití začíná lízt na kritický bod,já chci do cirkusu,oni mi dneska odjedou....*mlatí pestičkama do zdi* Já jsem chtěla vidět toho tygra a toho geparda a tu mega krajtu....*začíná se topit v slzách*.. Já chci....cirkuuuusss...asi budu muset hodně číst,abych ten cirkus vyvážila,ale co už seženu si všechny díly Darrena Shana a zašiju se a bude to..Naštěstí mě trošku pozvedla skupinka (Bludovský ROCK bacha na to..xD) Elektrický odpor, hrají dobře,ale zpěvák by měl na sobě máknout,stli na ně cete stránku ta na konci tohodle kecu..xD
Chci do galerie a zrovna tu nic neníí...chci do knihovny...V úterý půjdu určitě,a seženu si tam Darrena a Zeměplochu a a a .....Já chci do cirkusu...
Ani v divadle nic nejní....*začíná být histerická*
Ještě,že Elo-chan přidala Marionette,to mě trošku nakoplo..^^ Hihi... A už se těším na Anděla,až to Lali zase půjde a pak taky na....etoo....já o tom neměla mluvit...:D *smích psychopata* Já chci do Divadlaaaaaaaaaaaaa...a do cirkusuuu....*už je vyčerpaná* Jdu si udělat čaj..(Sakurovej...:P)
Jo a taťka mě včera spálil lopatou...sme pak měli výbuch smíchu páč jak se mě to žhavý dotklo tak já takej šok.. "Ty vole to pálí." Hehe...xD xD xD xD
Tak já teda končím aaa eče ty reklamy..*zazářila jí očká*
Elektrický odpor (Bludovský ROCK) → Elektrický odpor
Tady hlasovat pro naši Monďu (ikdyž už jste hlasovali tak znovu...xD) → Pro Mončí
Hiroko von Rabersdorf (už si valí pro čajík)
PS: MM plnou Flashku takže za chvilku budu muset přidávat i obrázky...xDxD

Žádné komentáře:

Okomentovat