sobota 21. června 2008

Vyléééét....a co je novýho..???..*žblocht*

Takže tenhle článek se měl zveřejnit už včera ale jak tak koukám..*kroutí hlavou* Jen upozorňuju,že jsou tam jistý nesrovanlosti,např picty od Láli už mm,ale nebude to hned...,budu muset šííííleně přemejšlet a Hiroki skučí,ale prej se bude snažit jak ho chválíte...^___^
◄ Tak tohleto, vás příště bude upozrňovat na obrázky a Yaoiem...xD xD Haaa,to jste asi poznali,žeo...xD *tláme se*..No okej...Ale dneska ještě nic nebude až OD PŘÍŠTĚ aby pak někdo nebyl zklamanej takže OD PŘÍŠTĚ, jasnačka..??...xDxD Jo jinak, Lališ mi ještě nic neposlal, už mm dojem,že mě zvědavost užírá...,aaa chybí mi palec..*zděšeně běhá po pokoji* ne dobrý dobrý mm ho tam...xD A Já taky našla jeden,ale to se ještě neví...*Grin* a taky...možná ještě bude Dany s Yoshim...a upozorňuju ti dva jsou MOJI, jasný Láli..?? Tihle k tobě do Harému rozhodně nepůjdou...xD

Taakže dneska....xD Původně jsme měli bejt ve škole a mít fyziku...*hahaaa,jak Voráč utřel,ale stejně jsem ho viděla,jel se mnou autobusem*...*svěsí ramínka*...Mňo ale Fyzika nebylááá...Hahaaa...xD
Cestou do Olímka jsme si sedli..*překvapivéé* a já měla nohy na sedačkách a četla iTyden, teda Dnes noviny Olomouckýho kraje...xD Jednoho chlápka to tam dost štvalo,ale nic neřekl a když už jsme zastavovali,tak jedna ženská tam vystřelila a já si odklopila opěrky,tak mě zdrbl,prej jako co si to dovoluju a kdesi cosi..Ale asi jsem ho svojí ignorací moc nepotěšila..*kření se* páč, řval ještě když jsem vylízala z vlaku...xD
Pak nás čekal "pochod" městem,myslela jsem,že mi upadnou nohy, tlapali jsme až na Floru...V rozáriu jsme se pěkně vyřídily,teda aspoň já, lítal jsem od růžím k růžim a řvala to vyfoť a to vyfoť a "Jé hele tohle se menuje Karkulka,ale nejní to vůbec červený..." a podobně...xD Pak jsme se houpali na houpačkách...,mm vyfocenou Mamku..(Teda Peťu ona je totiž mamka komunismu,čily moje..*přezdívku komunista jsem si vysloužila debilním přeřekem,když se svolávali kolonisti...xD*)
Pak do skleníku,aaa tam bylo vedroooo...*potí se je při tý představě*...xD A zkoumali jsme jestli ten Kajman kerýho tam maní je opravdu živej,nebo co...xD Byl živej,no ale věřte mu,když po něm lezou želvy a on se nepohne...xDxD
A taky tam kdosi ukradl pomeranč a moc mu nejel,takový plítvání..*kroutí hlavou*...
Tak jdem na ty Fotkýý..^^ (Kvalita jako vždycky...xD)
(Obě jsme dostali za bas z matiky...Péťa..:" No já rodina se nezapře.."...xD)
(Vilín Japosnký - ten mě vzbudíl...xD xD)
(Hahaaaa, Vidíte Rozárium..*nadšeně* a ten lísteček na tý vstupence tak to je máta...^___^ mm v peněžence...xD)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat