pondělí 9. června 2008

Muckací a scénář od Katy..^^

Katy-chan

Ráno bylo chladné ale v pokoji se nesl noční puch. otevřel okno a zabral koupelnu dříve, než se jeho společník vzbudil. usylšel, jak okno zavrzalo. přehodil přez sebe ručník a vyběhl z koupelny, ještě trochu mokrý a od teplé vody rozehřátý. okno zavřené, v pokoji zima, která ho rozechěla. chtěl zapadnout zpět do kouplny ale u dveří stál on
" Málem jsem zmrznul." hlesl . byl už oblečený
" Někam jdeš?"
" ne, jsem jsem se blíkl, zatím co jsi byl vkoupelně." hlesl znovu tím zvláštním hlasem
pousmál se. teplo z něj rychle vyprchávalo ale hřálo ho u srdce. jeho oči ... přistoupil k němu a stále teplou rukou mu projel vlasy, na kterých utkvěly kapky vody.
" Myslel jsem že odejdeš." políbil ho jemně. znovu se na něj zadíval, ale to už ho černovlasý porazil a přitiskl k protější stěně. vychutnávál si jeho myzící teplo a sveszl se s ním po stěně dolů na zem.
Přísahám,že jsem se toho skoro ani nedotkla...xD Skoro,páč jsem tam nechala jen ten scénář.....:))) Katy-chan doufám,že přežiju,ale já to musela zveřejnit...^^ A pokud vás zajímá jak Katy píše tak sem...Doporučuji Bilou Sakuru,...^^
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat