středa 11. června 2008

Rušivý element,včerejšího večera,tedy spíše dnešního rána...

...Haa to mi snad ani nebudete věřit...*kření se* to se totiž může stát jen mně...ale pokud dovolíte tenhle článek otevřu ftípkem..xD...
Kam jdou bílé děti po smrti?
Do nebe.
Co jim naroste na zádech?
Křídla.
Jak se jim říká?
Andělé.
Kam jdou černé děti po smrti?
Do nebe.
Co jim naroste na zádech?
Křídla.
Jak se jim říká?
Netopýři.
Jo jo a právě netopýrů se bude týkat následující text...Protože ačkoliv jsou to absolutně fascinující potvůrky,takhle blízkej kontakt jsem nečekala...xD
Když mě ten abslotně protivnej zvuk,máchájících malých křidýlek, probudil bylo přesně 00:47 ospale jsem zamžourala na protější střešní okno,kde se míhal takej stíne podivnje,první co mě napadlo...:"Můra,za chvilku si sedne a bude to v klidu.." Bohužel můra to nebyla a mě ten šíleně protivnej zvuk nedovolil spát...Takže jsem rožla. A v pokoji jsem měla netopýra...xD Nechápu jak se ke mně procpal,protože ačkoliv byl malinej,tak ventilačka taky nejní kvíjak obrovská...xD Lítal pořád dokola a já se poohlídla po něčem do čeho jsem ho mohla chytit..(Jj mohla...xD) asi po 10 minutách jsem to zabalila,zhasla a zalezla do pelíšku naštvaná jak brygadýr a doslova jsem tu potvoru proklínala,že ruší můj spánek...Měla jsem v plánu se na něj vykašlat,ale to mi provokativně lítal kousek od hlavy,takže jsem prostě NEMOHLA spát,to nešlo...xD

Chytit se mi tu mršku podařilo kolem 1:06,byla jsem utahaná z tý honičky,doslova honičky...xD A když jsem ho konečně vzala do ruky,že ho "vyhodím" z okna začal kousat a křičet,a vcelku mě naštval ještě vic...xD V tomhle momentu proklím svůj foťák,tedy ten co vlastním na mobilu,já ho totiž blejskla,ale zase je tam prdlajs vidět...

Noo uletěl mi a doufám,že dneska se neukáže...xD Těch 20 minut mi chybí a pořád se mi chce chrupaaat...*zazívá*...


Mňo tak foťůůůša..^^
Holky si ze mně dělaly prdel,,že prej teď ze mně bude upír...jsou to teláátka,ale já je mm ráda...^^
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat