neděle 22. června 2008

Shounen ai - Zlatíčka (Jedny z nejoblíbenějších...)

A teď trošku Klidněji,nejsem zase tak úchylná jako někteří..(Láli..??!!??)..kteří to o mě tvrdí a pak chtějí abych psala na ..*otřese se* Grupy a taky na...*další otřes*..páníčka a pána...aaaaaaa bože...xDxD To vážně nee,zase tak moc Hirokiho trestat nebudu,teda aspoň zatím..*dostala Bichlí po hlavě* On se tomu taky brání zuby nechty..*vyrvala mu knihu z ruky*,ale jestli bude zlobit...*výhružně...*..xD A teď k pictíkům,nejní jich zase nějak šíleně moc...Ale jsou a to je hlavní..:))

(Poznáváte toho navrchu...?? Poznáváte hooo...??? Já vám ho klidně pak časem někdy ukážu,jestli ho nepoznáváte...xD)
(Viidíte kam mu to šahá,nezdvořák jde na první rande a ten parchant Seme na to jde tak zhurta...xD *tláme se nad vlstním vyplodem*)
(Tendle se mi moc libíí,já ajni nevím proč,možná proto,že se ten Tmavovlasý..(čtěte Uke) Tak jakoby usmívá...*zasněně*)
(Tenhle se mi líbí eče víc, prostě učitel a jeho student (Ještě ke všemu prefekt)...to je prostě...uchh...*nechá se unášet fantazíí,za kterou dostala po hlavě sešívacím koněm Hiroki začíná bejt kreativní...xD*)
Tak všechn,páč kdybych toho dala víc,začali byste být rozmazlení a to Hiroki nehodlá dopustit...*křen*
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat