pátek 13. června 2008

Pátek13. bolavý pacinky a pár dalších šoků...,nebo ne..???

No já zlata,dneska je pátek 13...xD Ale zatím super den,doufám,že to ještě nezakřiknu...xD
Ale jako čtvrtletla z matiky...,mám z ní dobrej pocit,takže za tři by to mohlo být ne..?? Pak taky chemie...ještě v pondělí budu psát mm mezi tři až čtyři a čtveru nechci,stačí mi ta z fyziky a doufám,že taky z matiky...xD Já jsem fkt na matiku,fyziku a chemii úplně blbá...A klidně to řeknu nahlas Jsem na to fkt šíleně blbá,v tomhle směru můj mozek prostě nepracuje...:D A taky fyzika byla v pohodě,navíc byla poslední..*zaří ji očička*...Mm šílenou radost,že už ji nebudeme mít,...:))
A bolí mě pacičky,včera jsme hráli...no něco mezi softbolem a basebolem, měli jsme hodně upravený pravidla,ale bylo to fkt supr...xD Až no to že mě z toho dneska bolí pacičky..,taky mě jednou autovali..ale jenom jednou...xD A málem se mi tou pálkou podařilo přizabít pár lidiček co stálo okolo...:D Prej .."Běž s tím ještě kousek a pak to zahoď.." a já prskla a zahodila ju a petala...:D A pak mě nemají bolet packy....xD
A ty šoky...hm...Lalinka nechce přidat další dílek Ritsušky Soubiho..*fňukne*..A konečně jsem pochopila jak se vypočte hmotnostní zlomek a emirickej vzorec,ale molekulovej s tím to bude ještě horší...no nevadí,musím to napsat aspoň za dvojku...^^"...A tak přemejšlím...no že bych...Ne to ne...:D Původně jsem chtěla přes prázky dopilovat tu svoji slátaninu,ale nakonec se na ni nejspíš vykašlu a celý prázky budu věnovat Shakespaerowi a Taky doporučenejm knížkám..(Andělé a Démoni a Zeměplochu spolu s Darrenem Shanem...)
Mňo nic...^^ Co takhle nějaký fotky..???
A Edit Piaf..??

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat