úterý 10. června 2008

Něco příjemnějšího,tedy příjemnějšího..?? (Yami no Matsuei)

Právě jsem zjistila,že mi tu chybí rubrika Yamino Matsuei..,jak je to možný..??
Nu což...až příjde Letní uklid..(Nechtějte ho vidět...xD) kterej bude trvat přinejmenším dva týdny...xD Přibyde a já tam budu moct přidávatt..^○^
Heee...a teď k nadpisu..přijemnějšího..víte ono jde o to z které stránky se na Kazutaku Murakiho koukáte...já ho žrala už od začátku a vítězil u mně na celý čářeee...(A když pak Hiroko začala číst jistý ehm povídky,byla ztracená v páru Muraki Tatsumi...xD)
K těm stránkám,on je vlastně Muraki zlatíčko a přitom strašnááá mrcha...xD Ale já už to nebudu okecávat, tady moje úlovky...^^
*rozplívá se*...

Chjo,to zmenšování jim (těm pictím) dává zabrat,už to nejní tak hezůů...
Tenhle mm šíleně ráda,....
Todle zmenšuvat nehodlám....xD
Tak asi všechno..ten poslední má víc jak 250 takže máte smůlu bonus nebude....xD
Hiroko von Rabersdorf..

Žádné komentáře:

Okomentovat