úterý 17. června 2008

Druhé kolo soutěže o nej anime/manga charakter..*gong*

Páni to už je doba co,doufám,že si na to ještě vzpomínáte,ale tak jako..Druhé kolo je tu..tak makejte..Bohužel jeden z mích favoritů vypadl,ale co už...:))
Soutěž:
Elo-chan Se Soubim
1.Elo-chan
2.nahradni.blog.cz
3.Soubi Agatsuma - Loveless
4.protože hiroko řikala, že mam napsat toho, koho mam nejrači! *dloube se v nose a cucálízátko s podezíravym pohledem xD* na něm! no ok...on je prostě *slinty slint* ehm, mam eštěněco dodávat? xD handsome, lovable, je trochu (chrochu???) perverzní *láme se*, má nezaplatitelnej smajlík (ehm ehm) a taky můůůže ritsušku (což je mezi náma jeho největší plus xD) jop a motýlový naušničky! (proč prostě neřekla, že ho žere komplet? ušetřila by prostor xD)
Laliloo s L
1.laliloo
2.laliloo.blog.cz
3. L - Death Note
4. eLíčka - to je snad jasný - jsem skoro jako on - stojím podobně křivě jako on a miluju sladký úplně jako on (a to bez legrace - bez cukru totiž nedokážu žít - je to moje "tajná" závislost). Jen ta inteligence se mi nezvyšuje, když si sednu tak jako on - škodááá :(
Shou-chan s Ichigem
1.Shou-chan
2.nablog.blog.cz
3.Ichigo Kurosaki - Bleach
4.prečo? No tak Ichiga mám strašne rada, lebo je to fakt stráášne flipný týpek! Naozaj ma dokáže neskutočne rozosmiať, no zároveň sa mi páči, aký je bojovný a nevzdáva sa! Je to môj taký....no dá sa povedať vzor....pre priateľa urobí všetko....a to sa u mňa ráta!
no ja nikoho iného nedávam....X)
Shi-chan s Deidarou
1.Shi-chan
2.shi-chan.blog.cz
3 Deidara - Naruto
4.mno a deidinka - protože umře huhu to neskousnu mno dobře skousnu ale nevadi tak protože je roztomilej blbeček a má rád výbuchy hehe sem něco podobnýho tuhle chvíli ,ale já zatím jen porcuju až vyhodím nějákej ten mrakodrap v new yorku budu jeho pokračovatelem.. a jinak dei se božsky mám na něm rádá šeckooo..XDD



Gaara-sama s Gaarou a Toushirem
1.Gaara sama
2.gaara-sama.blog.cz
3. Gaara - Naruto a Toushiro Hitsugaya - Bleach
4.Gaara is my LOVE a Shiro je proste zlatiiicko ^.^ (Na Gaarovi? Jeho povahu v Shippuuden ^.^ Dokonaly muz ^.^ A na Shirovi? Ban-kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai XD)

Okej lidi takže jedem...tohle jsou všichni zbývající...držím vám palce a tady ještě cenky útěchy,nejsou nic moc...asi bych měla začít trénovat..*kňučí*
Pro René
Pro Lali
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat