pondělí 23. června 2008

Co takhle dát si...Tokio Hotel..??!?? aneb twincest a jeho minulost..

Ha...,tipuju že tohle nebude nikdo číst,..ne doufám,že to nebude nikdo číst,je to totiž jeden z těch výplodů choré mysli,který prostě blábolí o ničem,ale já musííím....
Může za to to horko i Hirokimu nejní dobře a div mi neumírá..*podává své Múze limonádu*..nemůže přemejšlet, a já taky ne...takže Nevím jak to dopadne s povídkou, Lalinko asi to do zejtra nedáám...*fňukne*
Okej,tak jdem na ten "plod"...xD

Nedávno jsem četla jednu povídku,myslím, že ta slečna co ji psala může psát dost kvalitně, pokud bude trénovat.Protože ta povídka mě docela dostala,byla psána tak šíleně realisticky a ještě moc
hezkým způsobem,no pokud se k ní ještě někdy dostanu rozhodně ji znovu pochválím..^___^ Každopádně to byla povídka,která se týkala twincestu,bo jak se tomu teď říká, a mě dneska napadlo..
Twincest přece vymysleli antifanoušci ne..?????
Fanoušci (spíš Fanynky) to dřív tak šíleně zavrhovali a každá zmíňka o twincestu byla roztrhána stádem zuřivých fanyn a najednou...*vypadá lehce zmateně*
Tak mi ř
ekněte čím to je, to ty fanynky jsou tak zblblí nebo co..?? *už myslí na
co nemá*...Etooo...*rychle zaplašila nechutný myšlenky* Dneska Hiroki nějak neprotestuje,Lali, kerá ta grupa..*bláznivě se tlemí*...Nee grupy nebudou...(zatím..xD)
Prostě Twinces vytvořili antifanoušci..(Kdo myslíte že bude Uke Bill...???? *zvědavě* )
Ježkovíí,když si dneska představím,že jsem po těch úchylnej klukách tak šílela..*dělá se jí špatně* ježííš já byla pubertální, a to mě nikdo nekrotil..??? *zvrací*...

Jen ještě maličkou otázečku...
Proč se Fanynkám tolik twincest zalíbil..??
Hiroko von Rabersdorf
PS: Chtěla jsem sem dát něco horšího než ten hloupej nicneříkající avatar,ale vy by jste mě zase označili za bůhví co...xD
A už vím proč to fanynky dělají...:D Protože je to děsně sladkýýýýýý..*jde zvracet*

Žádné komentáře:

Okomentovat