sobota 21. června 2008

Z Hrabišína do Bludova a zpět aneb jak spolehlivě odrovnat Hiroko..

*vrčí jak pes, nej jak motor,jak pes*
Vyprávěla jsem vám už někdy jak strašně moc mám ráda kola...?? Ne..?? Opravdu..?? Jste si stoprocentně jsití,že ne..??
Okej, v tom případě to budu muset napravit,nechci vás totiž o nic ochudit...

Nenávidím Kola...!!!!

Tedy, ty plechovky na čtyřech mi nevadí a tak přežiju dvě s motorkem...xD

Nesnáším kola, nesnáším sedátko na kolech...*bolí ji zadek*
Dneska jsem najela 30 kilometru...a teĎ se podržet DOBROVOLNĚ..,přemýšlím o tom jestli jsem normální..*chláme se*
Hiroki se po prvních pár kilometrech otočil a valil domů...Zrádce...xDxD
První cestu..(Prvních patnáct kiláků) jsem jela se ségrou. Naháněla mě jak nadutou kozu a když jsme dojeli k babči chtělo se mi brečet,byla jsem absolutně vysílená a mrtvá...a žádný hormony štěstí...(Jen tak mimochodem naši jeli na Skůtru...xDxD)
Zpátky už to bylo v pohodě,jela jsem si pěkně svým tempem žádnej stres...
Bolí mě kolena...*skučí* a zadek...*další skučení*...,ale přesto jsou dvě věci z kterých jsem prostě nemohla....xD Obě mm vyfocený takže o nic nepříjdete..^__^ *je tak strašně hodná*
Cestou tam jsme jeli pře Bludoveček...(kolem bývalýho bordela,ale to jsem neřekla) a narazili jsme na takovouhle cedulu....:D Jen mě mrzí,že jsme Boba z Bobkem nepotkali..*trošku zklamaně*
A cestou zpátky..Tak ztohohle jsem byla úplně na větvi,neviděla jsem ho už sto leeet...(A Hiroko nebyla jedinná kdo z něj byla unešená naproti ní byl klučina,kerej byl taky úplně mimo,akorát to nefotil..*červená se*)
Vždycky,když jelo auto tak musel zastavit...vidíte jak je velikeeeeej...*ještě pořád je z něj úplně mimo...*
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat