středa 18. června 2008

Ohaioo...^^




..^______^

Jdu oznámit že už mm zhruba polovinu té slátaniny,psala jsem to až do čtvrt na jednu..."Hiroki"(To je můj Múzák..^__^), měl inspirace na rozdávání a pořád mi lítal kolem hlavy..xD
Mňo Jdu na Ty dva znovu, docela mi k tomu pomáhá Jeff Buckley a jeho Hallelujah je to takový posmutnělý..takže,kdyby se povídka nesla v podobným duchu víte kdo za tomůže...xD *snaží se to na někoho svíst a on je bohužel nejblíž* Jestli máte sedm minutek a chcete slyšet šíleně krásnej hlas doporučuju si tohle pustit, nebu nastavovat automatický spouštění protože Lali měla minule šoky z Edit Piaf...xD

Jakože pokud máte čas určitě si pusťte co nejvíc jeho písniček, má překrásný hlas, bohužel nestihl toho moc, ve 30 umřel, utopil se..(NEchtěl..!! abyste si hned nemyslely, že se zasebevraždil, to byla totiž první věc,která mamku napadla...xD) Jinak doporučuju ještě So Real a Calling You,ty jsou moc krásný...^___^ Právě poslouchám Calling you...*zasněně*

A ještě, Láliš těch dvou klučinů se vzdávám v plným rozsahu, po bližším ohledání to místo radši nechám prázdný..
Víš ani bych se nedivila,kdyby při té "akci" nebyly tak lehce při smyslech...*naráží na to že nemá ráda lidi kteří tzv "sjíždějí čáry" a vůbec žádný takový lidi co se nechaj ovládat návykovejma látkama, otřásla se*
Tak já jdu na klučíky..^__^
Pac Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat