sobota 19. července 2008

Hiroko-sama,prosím...

Ahoj...Nebudu nic říkat,abych se neopakovala...Tohle patří jen očím Hiroko...Dík ^^

Hiroko-sama...
Vím,že tohle příchází pozdě,moc,moc pozdě. Máš pravdu a já to vím,vyčítám si spoustu věcí.
Že jsem lemra a kašlu na blog. Zbij mě za to.
Že jsem se s tebou nestihla rozloučit před prázdninama,a tomě mrzí nejvíc. Zbij mě za to.
Že jsem prošvihla to že jsi chodila na čas. (Jsi fakt borec!) Zbij mě za to.
Že jsi tam kvůli mě musela zanedbávat snídani,což je nejhlavnější jídlo dne... Zbij mě za to.
Že ti ubližuju,že jsem tě zklamala...
Všechno mě to strašně mrzí a teď se mi z očí valí slzy a nevidím na klávesnici. Mrzí mě že ztrácím,tedy že už jsem asi prakticky ztratila člověka jako jsi ty. Můžu ti tu psát sáhodlouhý omluvný dopisy a stejně vím,že to nepomůže a já si za to můžu sama. Víš...je tu spoustu důvodů proč a zač...ale o tom nechci psát sem,chtěla bych si o tom s tebou promluvit z očí do očí.Tak nějak jsem tušila,že tohle přijde a vyhejbala jsem se tomu,protože jsem srab. Normální srab. Strašně mě štvě že ty,člověk,kterýho mám strašně moc ráda mi musí říkat takový věci,že jsem tě k tomu dohnala,ačkoliv jsem to neměla v úmyslu a vždycky jsem doufala že se to nikdy nestane. Já to nemyslela zle a ty to víš...Tak tě na kolenách prosím,odpusť mi že jsem takovej zmetek...A kleknu si klidně i před tebou..Je to sice ode mně pěkně trapný že po tom všem ještě škemrám o odpuštění protože si to nezasloužím ale já vážně nechci ztratit kamarádku jako jsi ty,víš? Dvacátýho prvního odjíždím,můžeš si to přes ten tejden rozmyslet a pak mi dej vědět,ju? A mimochodem já nejezdila druhým kvůli ale proto že jsem pozdě vstávala...A to nelžu.
Alee-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat